sobota, 26 sierpnia 2017

Rok blogowania


To już rok istnienia mojego bloga i przygody z Wami. Nie mogę uwierzyć, że tak szybko to minęło. Różnie bywa z częstotliwością zamieszczania postów, ale na pewno zmienia się mój styl pisania.

Czas na statystyki z roku blogowania:
87 wpisów na blogu
36 osób obserwuje blog
153 osoby polubiły stronę na Fb

Dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają mój blog i stronę na Fb. Bardzo cieszy mnie każda Wasza aktywność, każdy komentarz.  Myślę, że czas na zmiany. Pojawią się inne rodzaje postów, ale na razie nie będę zdradzać jakie. Mam nadzieję, że nowa forma się przyjmie, a przeglądnie bloga, stanie się ciekawsze.

Pozdrawiam cieplutko! Buziaczki - Lenka

16 komentarzy:

  1. Pierwsza rocznica za Tobą. Życzę Ci wielu wspaniałych lat w blogosferze i wiele inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę Ci wielu sukcesów oraz przyjemności z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! ♥
    Życzę wielu wspaniałych sukcesów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Kochana i życzę wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :)
    Mamy rocznicę blogowania w bardzo podobnym czasie - ja mam za dwa tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. :-) Ja też Ci gratuluję i życzę wielu sukcesów. :-)

      Usuń
  5. Gratulacje :D Dużo sukcesów i obyś była na blogu jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje wielu inspiracji na kolejne lata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wytrwałości i oby było jej tylko więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze sie ze jestes z nami w blogosferze książkowej :-)

    OdpowiedzUsuń