czwartek, 3 listopada 2022

Metryczka

 Postanowiłam skorzystać z rewelacyjnego pomysłu Ewuni i utworzyć metryczkę według Jej wytycznych:


1. Nick/imię:

Mój nick to Zacisze Lenki. Mam na imię Magdalena.

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?

Ucieszy mnie każda, nawet najmniejsza, rzecz. Podziwiam wszystkie techniki rękodzieła, większość z nich jest dla mnie niedostępna.

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?

Próbuję swoich sił w robieniu kartek i ATC. W niczym nie jestem najlepsza, są osoby dużo zdolniejsze ode mnie.

4. Trzy ulubione kolory to…..

Trzy ulubione kolory to za mało, lubię perłowy biały, szary, pudrowy różowy, czerwony i niebieski.

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….

Kolory, których nie lubię to barwy neonowe.

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?

Tak, bardzo lubię dostawać przydasie i nigdy ich za dużo. Najbardziej przydałyby mi się te, do tworzenia kartek (scrapki, napisy itp.) oraz do kart ATC. 

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?

Noszę głównie bransoletki i kolczyki. Nie mogę nosić krótkich naszyjników itp.

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?

Lubię motyw róż (szczególnie czerwonych i różowych) oraz style vintage i skandynawski. Podobają mi się bibeloty z PRL lub starsze. Większość dekoracji mam w bieli, srebrnym i złotym kolorze, sezonowo pojawiają się pastele. 

9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)

Zdecydowanie herbata, a szczególnie owocowa lub ziołowa. 

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..

Słodyczy kategorycznie nie wolno mi jeść, za to ucieszy mnie np. sok czy zakwas z buraczków. Generalnie z żywności jem tylko zdrowe, jak najmniej przetworzone jedzenie.

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?

Tak, szczególnie książka biograficzna lub religijna.

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?

Ucieszyło by mnie mydło w kostce Dave lub Protex Fresh.

13. Chciałam jeszcze dodać....

Chciałabym podziękować za to, że zostałam serdecznie przyjęta do blogosfery oraz za liczne słowa otuchy.

14. Urodziny mam.......................... a imieniny..........................

Urodziny i imieniny mam tego samego dnia, czyli 27. maja.

To tyle o mnie. Postaram się w przyszłości aktualizować metryczkę, bo życie zmiennym jest.
Pozdrawiam serdecznie. - Lenka

32 komentarze:

  1. Fajnie że zdecydowałaś się napisać tą metryczkę. Co prawda zabawa stara jak świat ale fakt jest bardzo pomocna w kompletowaniu np. paczki . Nie zawsze wiemy co do niej włożyć aby Odbiorca był zadowolony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. Dzięki temu dowiedzieliśmy się bardzo wiele ciekawych rzeczy o Tobie kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z taką metryczką. Może i ja kiedyś się skuszę na umieszczenie takiej, jeśli można oczywiście :) Pozdrawiam Cię cieplutko, Lenko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. super trochę się o tobie dowiedziałam chyba tez muszę zrobić metryczkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak fajnie poznać kogoś bliżej:-)
    Słodyczy tez nie powinnam jeść, ale kawa bez ciasteczka?
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Metryczka bardzo ułatwiają sprawę 😚😚

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa jak się bierze udział w zabawach -wymiankach, A przy okazji super Cię poznać od takiej strony bo ja lubię co nieco wiedzieć o innych, tzn Tych do których zaglądam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Cudownie dowiedzieć się czegoś więcej o osobie, której prace się podziwia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie było poczytać i trochę dowiedzieć się o Tobie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło było poznać Cię bardziej Lenko :)
    Też ostatnio mam słabe hamulce, jeśli chodzi o słodycze. A kiedyś byłam tak konsekwentna...
    Serdeczności....

    OdpowiedzUsuń
  11. Chodź prace wiele mówią o Twórcy, to miło było przeczytać kilka zdań o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Magdalenko, fajnie, że dołączyłaś do "zametryczkowanych".

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj już listopadowo Lenko
    Znamy się już trochę, ale teraz wiem więcej o Tobie. Mamy trochę wspólnych cech:))) .
    Pozdrawiam szumem jeszcze wielu liści za oknem

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie było poznać Cię Lenko bliżej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega mi miło poznać Cię jeszcze lepiej, no przemiło mi się czytało o Tobie. :) Też lubię styl skandynawski i vintage. :) Jesteś bardzo skromna, nie wiem, ale ewidentnie bije od Ciebie dobro. Trzeba będzie kiedyś Ci wysłać jakieś przydasie, czy książki, ewidentnie trzeba o tym pomyśleć. Miło się obdarowuje osoby, które się ceni. Pozdrawiam najserdeczniej, a blogsfera musi być z Tobą. :*****

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry pomysł Madziu:) Miło było dowiedzieć się czegoś o Tobie. Buziaki na niedzielę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo interesujące informacje :)! Skrzętnie odnotowuję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Róże... tak, róże do Ciebie pasują, a przynajmniej takie mam odczucia czytając Twoje wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką przyjemnością Cię poznałam...
    Pozdrawiam najserdeczniej...

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł z tą metryczką:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Lenko - Magdalenko !! Teraz już mniej wirtualna...;o)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł z taką metryczką!

    OdpowiedzUsuń
  23. Madziu dobrze, że jesteś :) i nic o lalkach? hm

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem sympatyczna metryczka :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lenko, miło się o Tobie dowiedzieć czegoś więcej. Miałaś dobry pomysł z tą metryczką. Serdeczności dla Ciebie zostawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak fajnie się czegoś więcej o Tobie dowiedzieć Madziu :)

    OdpowiedzUsuń