piątek, 25 sierpnia 2017

Doktor Karolina - Joanna Rogala

Autor: Joanna Rogala
Tytuł: Doktor Karolina
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 236
Format: 130x200 mm
ISBN: 978-83-7674-063-8

Dziś krótka recenzja książki, która w bibliotece urzekła mnie okładką - wieś sielska anielska...  Nie do końca jednak tak jest.

Karolina to młoda kobieta, która kieruje się w życiu swoim zdaniem, co niejednokrotnie nie jest po myśli jej bliskich. Szuka ona swego miejsca na ziemi. Bohaterka ukończyła studia weterynaryjne i chce pracować w zawodzie, nie ma jednak wsparcia w narzeczonym i w rodzicach. Karolina mimo to decyduje się na wyjazd na wieś do dziadka. Los sprawia, że zostanie tam na dłużej. Czy narzeczony dołączy do niej, czy też związek się rozpadnie? Jak będzie przebiegała współpraca pani weterynarz i pana podleśniczego? Tego nie zdradzę.

Książkę czyta się szybko, ale jakoś za bardzo mnie nie wciągnęła, może zabrakło mi emocji. Opisy wydają mi się przydługawe, a za mało dialogów. Jednak jak na debiut, nie jest źle, raczej jest to czytadło na chwilę relaksu.

4 komentarze:

  1. Szkoda, że zabrakło emocji. W takim razie nie będę po nią sięgać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie skuszę ... Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jakieś leniwe popołudnie, czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię przydługawych opisów. I szkoda, że brakuje emocji.

    OdpowiedzUsuń