środa, 15 listopada 2017

Testowanie żelu Le Petit Marseillais Truskawka

Zostałam ambasadorką firmy Le Petit Marseillais. Dotarła do mnie taka oto paczka:




W skład przesyłki wchodziły:
-żel Le Petit Marseillais Truskawka 400 ml
-20 próbek żelu Le Petit Marseillais Truskawka 10 ml
-zaparzacz do herbaty w kształcie truskawki
-list
-ulotka.


Żel jest koloru jasnoczerwonego, dobrze się pieni i oczyszcza skórę. Aromat jest cudowny, pachnie świeżymi truskawkami, dzięki czemu udało mi się przywołać namiastkę lata jesienią.

Żel jest wydajny, a skóra po kąpieli jest aksamitna, odświeżona i nawilżona, a co najważniejsze żel nie uczula i nie wywołuje podrażnień. Kąpiel w tym żelu to sama przyjemność. Na pewno po skończeniu kupię kolejne opakowanie, chętnie wypróbuję też inne zapachy.

Lubicie takie owocowe zapachy?

#truskawkowylpm #ambasadorkalpm #lpmprzedluzalato


7 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zapachy! To coś dla mnie. A zaparzacz do herbaty jest uroczy, przydałby mi się taki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham truskawki i wszystko, co ma je w swoim składzie. Mam jeszcze pytanie czy zapach długo utrzymuje się na skórze? Czy jest wyczuwalny po kąpieli na ciele?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest wyczuwalny po kąpieli na ciele. Żel bardzo dobrze się pieni, polecam. W sprzedaży są dostępne też inne zapachy. Myślę, że znajdziesz coś dla siebie.

      Usuń
  3. Świetnie :) Lubię ładne zapachy w żelach pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię owocowe zapachy :0 ale żel tej marki mam po raz pierwszy, otrzymałam wraz z pudelkiem beGLOSSY

    OdpowiedzUsuń