niedziela, 3 grudnia 2023

Przepraszam

 



Bardzo Was przepraszam za mniejszą obecność na Waszych blogach i opóźnienie w odpisywaniu na wiadomości. Jestem po szpitalu, po małym zabiegu. Czekam na wynik czy to nie jest ten najgorszy...
Przepraszam, ale nie dam rady wysłać kartek świątecznych (jedynie dokładam do paczek z mojej zabawy). Proszę nie róbcie sobie kłopotu i nie wysyłajcie nic do mnie.

Jestem bardzo osłabiona, kiepsko daję radę z obowiązkami domowymi, częściowo korzystam z pomocy mamy. Nie mogę się na niczym skupić, myślę tylko o wyniku, a całe życie staje mi przed oczami. Krótko przed świętami sytuacja się wyjaśni, ale to jeszcze długo. Na razie nie myślę o świętach, nie mamy w domu żadnych dekoracji.

Kochani dbajcie o siebie, jeśli się leczycie to szukajcie przyczyny choroby, bo najczęściej łagodzi się objawy, a nie szuka głębiej. Życzę Wam dużo zdrowia, spokoju i wszelkiego dobra. - Lenka

55 komentarzy:

  1. Lenko Kochana dużo zdrowia dla Ciebie i siły. Wysyłam również wszelkie pozytywne wibracje i trzymam kciuki za Ciebie. Serdecznie Cię ściskam Monika 🙂🌹🏵️

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrowia i siły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana bądź dobrej myśli, ja przechodziłam przez takie oczekiwanie i niepewność już trzy razy. Będzie dobrze. Dużo zdrówka Kochana❤️🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. Lenko, ściskam mocno! Ja również trzymam kciuki i życzę siły oraz zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Głowa do góry, będzie dobrze. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, kochana, nie ma nic ważniejszego od zdrowia, niczym się nie przejmuj w kwestiach pobocznych, myśl pozytywnie, a jeśli dobra energia pomoże, to wysyłam Ci cały wór!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana dbaj o siebie i dochodź do siebie po zabiegu. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się kochana💓, ja też czekam na wyniki badania histopatologicznego i bardzo się boję, to czekanie jest straszne, ale staram się nacieszać życiem na zapas i wyciskać je jak cytrynę... piękny mamy świat dookoła, cieszmy się nim, póki możemy 💓 tulę mocno!🤗😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki, by wszystko było ok! Zdrowia i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Madziu!
    Wierzę, że będzie dobrze. Jednak doskonale Cię rozumiem. Czas oczekiwania i niepewność w tym przypadku jest bardzo trudna.
    Życzę Ci dużo zdrowia i siły.
    Ściskam Cię mocno i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mocno wierzę, że bedzie dobrze i życzę Ci tego z całego srca. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę dużo, dużo zdrowia! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. życzę dużo zdrowia, trzymaj się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lenko kochana, życzę Ci dużo sił na ten trudny czas oczekiwania oraz zdrowia. Pozdrawiam gorąco :) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te envío amor y fuerza y mis mejores deseos de que todo salga bien. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uściski. Z pamięcią.
    Wiem jaki to trudny czas.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrówka i dużo siły ! Pozytywne myśli przesyłam i dużo tulasków :) Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego, będę trzymać kciuki by było wszystko ok

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo siły i zdrowia!!! Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeba być dobrej myśli . Zdrówka życzę . Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  21. I hope you have a good health and a complete recovery . Sending prayers. God bless you.

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymaj się kochana !!! Życzę Ci cierpliwości, spokoju i zdrowia :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście. Tabletki nie leczą, usmierzają ból. Zawsze to się powtarza. Trzeba szukać przyczyny głębiej... Leczyć to... A czasami naturalnie nie wytraczy.... Trzymaj się... Zdrowiej. Bądź dobrej myśli...

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko będzie dobrze, trzymam za, to kciuki. Trzymaj się i dużo zdrówka :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Droga Lenko, jestem przekonana, że wyniki będą dobre. Karteczkę już mam zaklejoną w kopercie, wcale nie chcę rewanżu, Ty zawsze mi przysyłałaś życzenia, więc pozwól, że sprawię Ci odrobinę radości.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lenko trzymaj się kochana i pamiętaj masz myśleć pozytywnie i dzielnie walczyć:) Dużo zdrówka i pisz do nas buziaki :) ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  27. Lenko kochana trzymaj się dzielnie. Rozumię Twoje zaniepokojenie , trzymam kciuki. Będzie dobrze , całuję i śle dużo energii ♥️♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdrówka życzę , nie martw się na zapas o wynik, będzie na pewno dobry. Ja też mam wiele chorób i też nie mam w domu Świątecznych dekoracji, nie ma klimatu !!! Olej te Święta, zdrówko najważniejsze !!! Dzięki za paczkę i życzenia !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie masz za co przepraszać. Zdrowie najważniejsze. Trzeba być dobrej myśli, :) Też mam co pół roku kontrole u jednego specjalisty ...Życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie masz za co przepraszać...♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Bądź dobrej myśli - to ważne, aby się nie załamywać. Życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzymaj się i nie przejmuj blogami. Twoje zdrowie jest ważniejsze. Wszystkiego dobrego i daj znać znowu co u ciebie. Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepraszam, dopiero teraz weszłam na Twojego bloga. Trzymam bardzo mocno kciuki za wyniki Twoich badań. Życzę Ci pomyślnych informacji i dużo, dużo, dużo zdrówka nasza kochana Lenko!

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj bielą za oknem Lenko
    Nie masz za co przepraszać. Dbaj o siebie. Niedługo odpiszę na maila...
    Pozdrawiam nadzieją na jaśniejsze dni i życzę dużo ciepła wewnętrznego...

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdrowie jest najważniejsze, nie masz za co więc przepraszać. Trzymam kciuki za wyniki badań, życzę Ci dużo dużo zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie przepraszaj, wszystko rozumiem. Zdrowie jest najważniejsze. Dbaj o siebie, Lenko. Mam nadzieję że szybko wrócisz do formy. Trzymam kciuki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzymam kciuki a Ty myśl pozytywnie:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Wirtualnie ściskam, mam nadzieję że wszystko dobrze się skończy:) Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  39. Dużo zdrowia Lenko, trzymam kciuki za wyniki... przytulam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam nadzieję, że wyniki jedna okazały się dobre i czujesz się już lepiej! Dbaj o siebie, odpoczywaj, a wszystko inne przyjdzie z czasem. Ściskam Cię bardzo, bardzo mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Please Lenka, be strong. Everything will be OK with the help of God. Please keep your faith and I wish the best for you, my friend. You will be in my prayers. I send you a BIG HUG.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bądź dobrej myśli Madziu, przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dużo zdrowia, Dbaj o siebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Życzę dobrych wyników 🧡

    OdpowiedzUsuń
  45. Mocno przytulam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Pamiętam jak na 6 grudnia prawie 6lat temu dostałam nieciekawy wynik ,21grudnia udało się zrobić biopsję i potem czekanie
    To nie były święta to było oczekiwanie i płakanie po cichu.
    Po trzech królach wynik i diagnoza rak złośliwy
    A mi jakby kamień z serca bo już wiedziałam nie było niepewności tylko dzialanie.
    Operacja naświetlania i do przodu
    Później czekanie na kolejne wyniki zawsze było trudno z czasem czeka się inaczej spokojniej choć z duszą na ramieniu
    Bo jak mówi lekarz lampka już zawsze będzie się palić.
    W piątek było kolejne badanie po nowym roku będę miała wynik.
    Czekam...

    Życzę dużo siły i zdrowia pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Dużo zdrówka i życzę dużo siły.

    OdpowiedzUsuń
  48. Magdo, zdrowie to najważniejszy nasz skarb, nie przepraszaj za nic. Ty jesteś najważniejsza, życzę Ci dobrego wyniku i jak najkrótszego czasu oczekiwania.
    Życzę pozytywnych myśli i dużo zdrowia. :))

    OdpowiedzUsuń
  49. życzę dużo, dużo zdrówka...

    OdpowiedzUsuń
  50. Madziu wysłałam meila, odpisz proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Będzie dobrze. Dużo zdrowia dla Ciebie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  52. I wish you robust health and all the best 💗

    OdpowiedzUsuń