czwartek, 16 listopada 2023

Zabawa z niespodzianką

 Za nami kolejna odsłona zabawy z niespodzianką. Oto jakie magiczne rzeczy się zadziały:

1. Agata Zinkiewicz





















Bardzo mnie cieszy, że zadziałała Wasza wyobraźnia i każde zgłoszenie jest inne. Czas sprawdzić do kogo uśmiechnęło się szczęście:


Szczęśliwy numerek to ósemka, pod którą kryje się Basia Pawlak. Gratuluję Basieńko serdecznie. Nagrodę wyślę do końca grudnia. Dziękuję każdemu z osobna za udział i zapraszam do dalszej zabawy (także nowe osoby mogą dołączyć).

W kolejnej odsłonie będzie łatwo, tym razem hasło brzmi:

Szalony czerwony.

Tym razem bawimy się do 16. grudnia. Pamiętajcie kochani o banerku. 


Żabka już jest głodna:







You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

30 komentarzy:

  1. Faktycznie różnorodność prac robi wrażenie! Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Basi. Magdalenko, na pewno zmajstruję jakąś pracę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowość twórców nie zna granic, a moja ulubiona praca, to zakładka z pająkiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej... Basiu gratulacje. Dziękuję za udział w zabawie. Było miło. I bawimy się dalej. Pozdrawiam 🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie gratulacje. Jakie to wszystko fajne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Barawa dla Basi , choć ja bym nie nagradzała drugi raz tej samej osoby, ale nie ja jestem organizatorem zabawy.
    Brawa Madziu za podsumowanie i prowadzenie zabawy. Fajne prace powstały i super że każda inna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwycięzcy. Konkurencja była duża!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Twoim zabawom Lenko, widać jak piękne i różnorodne mogą być prace.
    Pozdrawiam sedecznie

    PS. Mail dotarł?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwycięzcy :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocie karty mnie absolutnie oczarowały :)! Gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje zwycięscy :) Prześliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ wszystkie prace pomysłowe, super! Brawo za kreatywność 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluję zwyciężczyni 💓 I już mam pomysł na czerwony😁

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) wszystkie prace cudne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla Basi. A prace dziewczyn są bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Great handmade crafts and beautiful photos!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwyciężczyni😊
    A dla Ciebie pozdrowionek moc zasyłam kochana🍂🍁😀🌺💝

    OdpowiedzUsuń
  18. Oto moja karteczka http://basiapawlak.blogspot.com/2023/11/szalony-czerwony-kartka.html pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawa dla Basi, pięknie się rozwija w tym artystycznym blogowym świecie! Galeria prac wspaniała, aż miło pooglądać w ten śnieżny poranek.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spora paczucha dotarła do mnie dziękuje za tyle wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe prace, gratuluję zwyciężczyni!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Link do mojej pracy:
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2023/12/zabawa-z-niespodzianka-fun-with-suprise.html
    Gratuluję Basi!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie zaległości hurtowo :
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2023/12/zabawa-z-niespodziankahurtowo-p.html

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń