piątek, 10 stycznia 2020

Podziękowania cz.4

Dziś ostatnia część podziękowań, a raczej chwalipost. Nie wiem, czy byłam aż tak grzeczna, ale miałam sporo szczęścia w losowaniach i trafiły do mnie prawdziwe wspaniałości, miałam dodatkowe prezenty jeszcze przed świętami.

Wspaniałomyślny okazał się dla mnie Mikołaj pod postacią Aneczki, u której wygrałam niespodziankę. Rozradowana przesyłką zaczęłam układać przydaśki (część nie załapała się do zdjęcia), podjadając smacznego batonika. Dopiero później obudziłam się, że nie zrobiłam zdjęcia - Aniu najmocniej przepraszam. Zapewniam Was, że kartonik był wyładowany po brzegi, a kto zna Anię to wie, że to osoba o wielkim sercu. Ile tam dobroci: piękne papiery, taśmy, które bardzo lubię, półperełki, cudna zawieszka - aniołek, nie zabrakło też karteczki - wspaniałej choinki.



Druga przesyłka to wygrana w mikołajkowym candy u Izy. Trafiły do mnie śliczne wycinaki (co dokładnie do mnie trafiło możecie zobaczyć tutaj) i piękna karteczka z reniferem.


Dusia na swoim blogu zadała zagadkę dotyczącą ilości zrobionej przez nią bombek i dzwonków. Miałam sporo szczęścia, bo trafiłam idealnie, za co zostałam hojnie obdarowana. Dobrze, że nie muszę wybierać co piękniejsze, bo dostałam same cacuszka wykonane z największą dbałością o każdy szczegół.



Dziękuję Wam dziewczyny z całego serca, choć słowo dziękuję to za mało.

Jeśli nie znacie blogów dziewczyn to koniecznie do nich zajrzyjcie, bo tworzą mnóstwo wspaniałości.

Na blogu dziękowałam za 30 kartek, a oprócz tego dostałam jeszcze 10 kartek od rodziny i znajomych. Pierwszy raz miałam tak zapełnioną skrzynkę. Wasze karteczki dziś sentymentalnie chowam. Niestety, z tego co wiem, dwie karteczki zaginęły w drodze.

Dziękuję, że za mnóstwo radości, która zawitała z każdą karteczką oraz za to, że dzięki Wam dom wypiękniał. Podziękowania również za życzenia na blogu i wszystkie zostawione komentarze, które bardzo mnie radują. Dziękuję, że jesteście i życzę wszystkiego dobrego. - Lenka

35 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty Madziu gratuluje i ciesze się razem z Tobą, wiem jaka to radośc gdy spotykają Cię tak wspaniałe niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pięknie, pięknie :) Pozdrawiam i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne przydaśki, cudowna kartka i śliczne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe podarki dostałas :) cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi, amazing blog. I follow you on gfc #195 ,follow back?


    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności Lenka otrzymałaś. I u mnie poczta zgubiła jedną karteczkę:(
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty i bardzo użyteczne. Niech to szczęście nie opuszcza Cię przez cały 2020rok:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie zostałaś obdarowana, nie będę się powtarzać ale należało Ci sie jak mało komu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite, zawojowałaś blogowy świat!
    Buziaczki Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu, gratuluję i cieszę się razem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa- tyle radości!!! szkoda, że przesyłki takie drogie, bo na pewno radości byłoby duuużo więcej...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko się cieszyć kochana 🧡🤗
    Pozdrawiam ciepło weekendowo spod gabinetu lekarskiego 🙋🏵️

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałości Madziu otrzymałaś, gratuluję i ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiałaś być bardzo grzeczna, tyle pięknych prezentów dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności!
    Cieplutkie pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle przecudnych drobiażdżków! Aż przyjemnie popatrzeć, a już na pewno bardzo przyjemnie jest dostać tyle cudeniek :)! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana chyba musisz zagrać w totka skoro tak uśmiecha się do Ciebie szczęście:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  18. To twój listonosz ma sporo roboty :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałości, szkoda tylko, że 2 kartki zaginęły - ech nieudolność naszej Poczty!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne upominki dostałaś ! Ja nie dostaję tak dużo kartek jak Ty, ale też niewiele kartek wysyłam, więc może w tym tkwi problem. Pozdrawiam serdecznie Lenko :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj przedwiośniem za oknem

    Tak.... Pogoda za oknem niezwykła, jak na tę porę roku. A w moim ogrodzie kwitną kwiaty
    I znowu powtórzę, że na wszystkie te cacuszka patrzę z zazdrością. Niestety Pani Natura nie obdarzyła mnie artystycznymi zdolnościami
    Pozdrawiam jednak nadzieją na odrobinę zimy

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe podarunki! Same śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  23. Madziu wspaniałości otrzymałaś, pięknie w tym naszym blogowym światku :)

    OdpowiedzUsuń