poniedziałek, 6 stycznia 2020

Podziękowania cz.1 i kartka dla emerytki

Kochani dziękuję Wam za bardzo liczne życzenia przesyłane różnymi drogami. Oby choć w części się spełniły.

Nie jestem w stanie w jednym poście pokazać wszystkich śliczności, jakie do mnie dotarły, bo wyszedłby za długi tasiemiec, chyba nigdy nie miałam aż tak zasypanej skrzynki na listy. Kolejność podziękowań przypadkowa.

Dziękuję Małgosi za cudną bombkę, którą można zawiesić.


Dziękuję Patrycji za śliczną karteczkę ze Świętą Rodziną oraz za uroczą śnieżynkę.



Dziękuję Asi za przepiękną karteczkę oraz za to, że sprawiła mi lalkową niespodziankę tuż przed mikołajkami. Sukieneczki są uszyte przez Asię, która potrafi wyczarować prawdziwe cuda.




Dziękuję pisarce Edycie Kowalskiej za karteczkę z cudną choineczką, prostota i elegancja zarazem.


Dziękuję Basi za karteczkę z serduszkami, a w nich to, co najważniejsze - Dziecię Jezus - Boża Miłość.


Dziękuję Ewuni za śliczną choinkę na materiałowym tle i perełki, które bardzo lubię.


Na koniec pochwalę się karteczką na brokatowym tle, którą zrobiłam dla  naszej wspaniałej Ani z okazji przejścia na emeryturę. Tło złote, bo adresatka kartki to złota dziewczyna o licznych talentach i dobrym serduszku.


Aniu jeszcze raz wszystkiego dobrego, a przede wszystkim zdrowia i radości.

Życzę Wam radosnego i pomyślnego świątecznego poniedziałku. - Lenka

36 komentarzy:

  1. wspaniałości otrzymałaś ,a emerytalna świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Madziu dostałas, ta dla Ani - emerytki jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości, ale ostatnia kartka skradła moje serce:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłe uczucie widząc ile osób a nas pamięta 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności, a kartka dla emerytki jest super, zapowiada energiczny i radosny etap, świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po raz kolejny same cudeńka. Napatrzyć się nie mogę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta karteczka dla Ani! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałą karteczkę zrobiłaś dla Ani!!!
    Dziękuję za życzenia zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna karteczka dla Ani i inne prace również piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłaś piękną karteczkę dla naszej Anulki.
    Miłego dnia Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulujemy otrzymania takich cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lenko wspaniałe kartki i prezenty dostałaś. A karteczka dla Ani śliczna!! I jaka piękna symbolika ❤. Buziaki kochana i miłego dnia życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie upominki są niezwykle wartościowe, bo dawane z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne, jak zawsze:)
    Pytałaś, kiedy słucham książek?
    Otóż jest to i wcześnie rano, podczas czynności domowych, przed snem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyobrażam sobie Twoją radość A przecież lubi Cię jeszcze dużo więcej osób ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, bo Ty też pięknie obdarowujesz innych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudeńka :-) Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki i prezenciki! A kartka dla emerytki - wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach jakie cuda. Ja takich rzeczy robić nie potrafię, ale miło mi zawsze piękne karteczki pooglądać. Zazdroszczę Ci pozytywnie tych wszystkich znajomości i wymianek kartkowych. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiele radości do Ciebie dotarło Madzi, to wzruszające i bardzo miłe.
    Pięknie Ci wyszła kartka dla Ani, jest taka zabawna:)
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale miałas fajny pomysł na karteczkę dla Ani. Ta babeczka rozbraja:)
    Piękne kartki przyleciały Lenka do Ciebie:)
    Zawsze czekam na laleczkowe posty - sukienki świetne:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale karteczki Madziu. Dla Anulki śliczna.
    Mam nadzieje że poczta nie namacila i moja karteczka też dotarła bo brakuje mi dwóch. Buziaki☺

    OdpowiedzUsuń
  23. Magdalenko, cieszę się Twoją radością z tych kartek i prezentów. I jaką uroczą karteczkę dla Ani zrobiłaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  24. Madziu piękne karteczki dostałaś. Ja ze swojej strony bardzo dziękuję za cudowną kartkę, którą dla mnie przygotowałaś. Aż mi wstyd jest, że jeszcze nie udało mi się zrobić zdjęć tej ogromnej paczki, którą od Was dostałam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartki :) dla Ani cudna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że mogłam sprawić odrobinę radości. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Same śliczności, można nacieszyć oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kartki otrzymałaś. Twoja kartka na emeryturę jest super :) Elegancka i jednocześnie z humorem

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne karteczki dostałaś z okazji świąt, ale kartka dla emerytki jest bardzo fajna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj Lenko
    Dziękuję, ze nie zapominasz o mnie w te krótkie, szare, zimowe dni. Że przesyłasz miłe, ciepłe słowo.
    Można pozazdrościć tylko tej ilości karteczek, które dostałaś. Ja niestety mam dwie lewe ręce do takich artystycznych prac.
    Muszę jednak przyznać, że zawsze:
    Czekam na twój list jak się czeka wiosny
    która gdzieś po drodze zagubiła się
    czekam na twe słowa jak skowronek lata
    pewno go zasypał nie spadnięty śnieg.
    Na szczęście śniegu nie ma, więc Twój gołąbek pocztowy doleciał. Mam nadzieję, jednak, że i śnieg mu nie przeszkodzi
    Pozdrawiam zwykłym styczniowym dniem

    OdpowiedzUsuń
  31. Emerytalna karteczka z punktu poprawiła mu humor, ale wszystkie są piękne (a pierwsza bardzo pomysłowa). Rewelacyjne są też sukieneczki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale śliczne karteczki! Ta emerytalna najfajniejsza!
    Pozdrowienia ♥

    OdpowiedzUsuń