środa, 13 marca 2024

Kartkowanie z Ulą - marzec

Witajcie kochani.

Bardzo Wam dziękuję, że trwacie przy mnie, wspieracie i otaczacie modlitwą, to bardzo pomaga. Kłaniam się nisko. Dziękuję też za każdy zostawiony komentarz. 

Twórczo niewiele się u mnie dzieje. Sporo czasu ucieka w przychodniach i na załatwianiu różnych spraw. W miarę możliwości staram się bywać na Waszych blogach, nie zawsze komentuję, ale pamiętam o Was.

Przychodzę z karteczką na marcową odsłonę zabawy u Uli:




Kartka powstała w formacie A5. Jakoś bliżej mi do klimatów zimowych i bożonarodzeniowych niż do wielkanocnych. Ulko dziękuję za mobilizację do tworzenia.

Popsuł mi się trymer Fiskars (wymiana ostrza nie pomogła), myślę nad zakupem gilotyny. Napiszcie proszę jakiej używacie.

Pozdrawiam serdecznie. - Lenka

41 komentarzy:

  1. Ptaszki to zawsze wdzięczny obiekt dla artystów, u Ciebie to chyba gil?

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie wszystkich nas pochłania. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te kartki. Niestety nie używam gilotyny więc nie pomogę.
    Serdecznie pozdrawiam i ściskam 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny gil! Dawno nie widziałam już u nas gila, kiedyś było ich pełno:( Nie podpowiem, używam tylko nożyczek. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ptasia karteczka.Ja używam do cięcia papieru nożyków dobrej jakości.Jak na moje potrzeby papierowe są ok.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka. Gratuluję. Życzę zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka... zawsze podziwiam Twój talent i Twoją inwencję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka . Życzę dużo dobrego, wszystko będzie ok. 💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta karteczka, też bardziej lubię te zimowe Święta. nigdy nie używałam do cięcia trymera zawsze gilotynę i jak na moje potrzeby w zupełności mi wystarczy, nie robię karteczek na sprzedaż A gilotyną mam taka zwykłą DSB. Ale format A3 . Nie pamiętam gdzie była kupiona ale jest już stara , tak z 10 lat ma . Nie mam co się w niej zepsuć. Ty tez chyba nie za dużo kartek robisz , więc Ci w zupełności wystarczy. Albo tak jak dziewczyny piszą. Nożyk ostry. Nożyczek nie polecam bo trzeb umieć prosto ciąć.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki śliczne! Ptaszki to wdzięczny temat. Najważniejsze to teraz pozałatwiać sprawy zdrowotne, na relaks i realizowanie pasji jeszcze przyjdzie czas. Trzymaj się!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki śliczne! Zwłaszcza, że z ptaszkami, które tak bardzo kocham. Właśnie teraz jak jestem w ogrodzie swoimi trelami kos umilą mi pracę. Uściski posyłam ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, ptasia karteczka jest przeurocza.
    Używam gilotyny tonic Tima Holtza i nie zamieniłabym jej na żadną inną.
    Posyłam uściski i dobre myśli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka, mam nadzieję, że obudzi się w Tobie chęć do kartek bardziej wielkanocnych. Życzę wszystkiego dobrego i mniejszych kolejek w przychodniach. Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka, taka wiosenna. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna kartka!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka, uwielbiam ptaki... dla mnie taki gil na ośnieżonej gałązce to właśnie zimowa magia... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka śliczna! Jest w niej dużo ciepła mimo zimowej scenerii.
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego co najlepsze życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię gile ,śliczna kartka 😚

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj prawie wiosennie Lenko
    Kartka z gilem urocza.
    Niestety w sprawie technicznej nie mogę pomóc.
    Myśl o sobie dobrze nie tylko wiosną
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna karteczka :) Ja nie pomogę... Używam trymera i nie zamieniłabym go na gilotynę

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo sympatyczna karteczka :)
    Co to gilotyny / trymera - korzystam z najprostszego trymera z Action, i póki co może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Madziu, przede wszystkim niezmiennie dużo zdrowia życzę! Karteczka z ptaszkiem urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego Lenko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham ptasie motywy i lubię gile:DDD
    Miałam trymer, wymieniałam nożyki - szybko się tępiły. Zmieniłam na gilotynę, taką z samoostrzącym się ostrzem, jestem zadowolona. Ma tylko jedną wadę - mało oznaczeń wymiarów na blacie.
    https://dlabiura24.pl/gilotyna-fellowes-fusion-a4?cmp_id=1&utm_source=google&adgroupid=?network=x?creativ=?position=?cmp_id=20520203709&gad_source=4&gclid=Cj0KCQjwqdqvBhCPARIsANrmZhPPCluDKKAxsJfWc2FoenJpga7DiQSnFHBedFrBELp9HZeMf15mHSsaAq26EALw_wcB
    Wstawiłam link do mojej, tylko nie pamiętam w którym sklepie internetowym ją kupiłam. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna karteczka Lenko😍 Dużo zdrówka życzę.
    Co do gilotyny, miałam ale nie lubiłam jej i wyleciała na śmieci. Używam trymer fiskersa, ale odkładam sobie teraz na ten samoostrzacy. Miałam okazję na nim ciąć i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajna karteczka, ja mam i to i to, gilotynę mam małą Tima Holtza, na bazarku kupiłam za nie duże pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I love your card, Lenka. It is really beautiful. I use Fiskars paper trimmer. But if you have enough room in your craft room, I suggest that you buy a guilotine. Hugs, my friend, and please take care of yourself.

    OdpowiedzUsuń
  28. Karteczka prześliczna. Karteczki z ptaszkami zawsze są przeurocze.
    Madziu, życzę Ci dużo zdrowia i bardzo serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna karteczka Lenko :) Oj i mnie przychodnie nawiedziły a kysz - Trzymaj się cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna zimowa kartka z gilem. Też bardzo lubię zimowe święta. U mnie jakoś częściej na tamborku zimowe klimaty . Życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna kartka świąteczna, choć mogłaby nadejść już wiosna ;-).

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna ptasia karteczka, ten gil przywołuje same uśmiechy... Zdrówka dużo, Lenko, cały czas trzymam za Ciebie kciuki!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. The bird cards are so pretty and creative. You know, I've always felt close to the birds in my area. Here, we get the woodpeckers, the robins, the jays, and all the other little familiar birds. My favorite is the peaceful mourning doves. And we also get the California quails, which are ground birds. It's funny to see them walk one after each other on my lawn. ; )

    Happy Easter to you.

    ~Sheri

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna karteczka :) Ja mam zwykły trymer z Actiona ..szybko ostrza się tępią :( Też jakiś lepszy chcę kupić

    Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Beautiful work, thanks for sharing!!!

    OdpowiedzUsuń