środa, 12 października 2022

Moja codzienność

 


Witajcie kochani.

Bardzo dziękuję za serdeczne słowa pod poprzednim postem. Rehabilitacja już za mną, częściowo pomogła, ale doszło mi ćwiczenie w domu i spacery.

Bardzo stęskniłam się za Wami i Waszymi blogami. Na razie raczej nie bardzo będę miała czas zaglądać do Was. Muszę ogarnąć sprawy prywatne mamy. Jest niezłe zamieszanie. Brakuje mi takiego spokoju i wytchnienia jak u kobiety na zdjęciu. Nie mam kiedy zająć się jesiennymi dekoracjami, a głowa aż kipi od nadmiaru myśli.

Zastanawiam się co z kartkami świątecznymi, bo ceny znaczków poszybowały w górę. Nie mam czasu, by robić kartki ani też nie dam rady pojedynczo odwiedzać blogów.

Część z Was wyraziła chęć udziału w zabawie, którą chcę zorganizować w przyszłym roku. Wspominałam o rocznym tworzeniu prac do hasła. Niektórzy odczytali to jako robienie kartek. Otóż to nie tak, jestem otwarta na różnego rodzaju twórczość - np. haft, decoupage, krótkie formy literackie, zdjęcia będące interpretacją hasła. Regulamin będzie luźny. Jako że nie umiem wstawiać żabki, pytanie do Was czy łatwiej Wam będzie wysłać pracę na e-mail czy wolicie, żeby zabawa była na facebooku?

Minął miesiąc od ogłoszenia wyniku mojej zabawy blogowej. Niestety wylosowana osoba nie zgłosiła się. Postanowiłam wybrać inną osobę, ale tym razem obrałam inną taktykę losowania. Jako, że rocznica bloga jest szósta, a losowanie jest drugie, pomnożyłam cyfry i wypadła dwunastka. Dodatkowo dziś mamy dwunasty dzień miesiąca. Wygrywa osoba, która zgłosiła się jako dwunasta - Pani Ogrodowa. Poproszę Iwonko o Twój adres.

Życzę Wam dużo zdrówka i wszelkiego dobra. - Lenka

36 komentarzy:

  1. Dobrze, że choć trochę pomogła Tobie rehabilitacja. Zamiast żabki osoby biorące udział w zabawie mogą w komentarzu pod konkretnym postem zamieszczać linki z pracami ;-) Jeśli zorganizujesz zabawę na blogu i będę miała pomysły na prace to rozważę udział w Twojej zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdaleno nic na siłę!! Zabawa może być i do hasła, podobna jak Rękodzieło i przysłowia u Splocika . Ale wiadomo przede wszystkim zdrowie i to powinien być teraz dla Ciebie priorytet !!!! Co do żabki to nie ma sprawy mogę pomóc Ci ją ogarnąć to nic trudnego. Ale wolisz, na FB nie wszyscy sa i bywają jak nie chcesz żabki to prościej będzie na maila.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lenko kochana, a to dla mnie niespodzianka. Pięknie Ci dziękuję, wysłałam adres na e-mail. Trzymam kciuki, żeby Twoje sprawy ułożyły się po Twojej myśli i żeby wszystko u Ciebie było ok. Pozdrawiam Cię cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No to gratulacje jeszcze raz dla zwycięzcy :) Też by mi się przydała rehabilitacja ręki. Pozdrawiam jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pilnuj zdrowia Miła Lenko, a odzyskana siła na pewno podpowie Ci niejeden super pomysł. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowie i życie osobiste jest najważniejsze, my poczekamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieustająco zdrowia życzę :) Chętnie wezmę udział w zabawie hasłowej ale tak dla siebie. Nie znam się na żabkach, fb odpada, ale jeśli uda mi się zrobić coś na zabawę to umieszczę po prostu na swoim blogu. To będzie pierwsza moja zabawa tego typu. Już kilka tygodni temu postanowiłam przyglądać się tego typu zabawom, mimo bycia beztalenciem robótkowym, ale ma to na celu uruchomienie mnie w bogoświecie. Może to mnie zmotywuje :) Więc będę w zabawie ale i nie będę, proszę mnie nie brać do losowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lenko, wiem jak to jest mieć tyle spraw do załatwienia, że sama myśl o nich Cię przytłacza i w rezultacie nie możesz zrobić nic. To trudne uczucie, ale pamiętaj, że na blogi zawsze przyjdzie czas, one nie uciekną. Cieszę się, że jesteś i że piszesz, a także, że rehabilitacja przynosi skutki. Trzymaj się, pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę więc chwili wytchnienia, i odpoczynku jak Pani z zdjęcia. Co do zabawy to ja preferowałabym żabkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lenko, cieszę się, że rehabilitacja przynosi rezultaty, takie poważniejsze będą pewnie za jakiś czas po jej zakończeniu. Dużo zdrówka kochana <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się że rehabilitacja przynosi efekty życzę zdrowia i spokoju

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło, że odezwałaś się na blogu i dobrze, że ze zdrowiem jest lepiej. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze poleżysz, jak wszystko załatwisz:-)
    Ależ miałaś fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, cieszę się, że w zdrowiu jest poprawa. Nie wiem czy uda mi się bawić z Tobą, ale jeśli tak, to wolę prace przesyłać na maila albo podlinkować w komentarzu, bo nie mam facebooka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś pominęłam informację o zabawie, może i ja się skuszę:) Na FB rzadko zaglądam ale wysyłanie linków na @ ale pozostawianie w komentarzu jest ok. Najważniejsze Madziu to Twoje zdrówko. Dbaj o siebie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowia i siły życiowej kochana Lenko życzę. Świetnie , że rehabilitacja pomaga. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze teraz Wasze zdrowie. I właśnie dobrego zdrowia Wam życzę. Myślę Lenko, że w tym roku większość osób zrezygnuje z wysyłania karteczek, cóż nie na wszystko będzie nas stać w obliczu szalejącej inflacji, ale równie ważne będą życzenia na naszych blogach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj słońcem za oknem Lenko
    Dobrze, że już jesteś. Zdrowie najważniejsze. A karteczki... Cóż. Nie wiem też jak to z nimi będzie
    Pozdrawiam wszystkimi kolorami października

    OdpowiedzUsuń
  20. Póki październik łaskawy korzystaj !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bądź zdrowa i uśmiechnięta :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ważne że jesteś , kartki miłe ale to sprawa drugorzędna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. komentarze znów trafiają do spamu...

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się że jest Ci choć trochę lepiej ❤️ A co do spokoju, to też bym chciała taki, jak ma pani że zdjęcia! ;) Trzymaj się cieplutko! 🍀

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzymam mocno kciuki, by teraz było już tylko lepiej! Dbaj o siebie, blogi i kartki poczekają, aż będziesz mogła się nimi zająć że spokojniejszą głową. Dużo, dużo zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze, że rehabilitacja choć trochę pomogła, to znaczy, że warto kontynuować ją samodzielnie. Gratulacje dla Pani ogrodowej! Dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie da się bez odpowiednich maszyn. Pozostaje ćwiczenie.

      Usuń
  27. Zdrowia! Trzymaj się. Zadbaj o siebie.

    OdpowiedzUsuń
  28. życzę dużo zdrówka i odpoczynku, taki spokój chyba kazdemu jest potrzebny, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja życzę Ci dużo zdrowia. <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, życzę Ci wiele spokoju I pomyślności w załatwianiu spraw. I dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Najważniejsze jest zdrowie, spokój w duszy i sercu, a reszta przyjdzie w swoim czasie. Co do zabawy, to jak Tobie wygodnie. Dla mnie może być na FB, może być mailem :-) To zależy od tego, co Tobie bardziej pasuje. Pozdrowionka i dziękuję za przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń