wtorek, 31 grudnia 2019

"Ostatni" na mojej półce

Ostatni dzień roku i na mojej półce do przeczytania czeka książka Hanny Jameson "Ostatni".



Oto opis Wydawnictwa Czarna Owca:

Barbarzyńskie morderstwo, jeden hotel i dwudziestu ocalałych. Jak można czuć się bezpiecznie, gdy morderca jest wśród nas?

Amerykański historyk – Jon Keller – jedzie na konferencję naukową do Szwajcarii. W trakcie dowiaduje się, że świat się kończy. W Waszyngtonie i kilku światowych stolicach doszło do ataku nuklearnego. Podczas gdy gasną światła cywilizacji, mężczyzna zastanawia się, czy jego żona Nadia i ich dwie córki wciąż żyją. Jon żałuje też, że zignorował ostatnią wiadomość od Nadii.

Oprócz Jona w hotelu znajduje się dwudziestu ocalałych. Z dala od najbliższego miasta walczą o przetrwanie. Pewnego dnia w zbiorniku na wodę pitną znajdują ciało dziewczynki. Oczywiste jest, że została zamordowana. Ktoś z mieszkańców hotelu jest zabójcą.

Jon zaczyna popadać w paranoję. Na własną rękę stara się prowadzić dochodzenie, aby odnaleźć mordercę. Seria dziwnych samobójstw, tajemnicze zaginięcia i nadprzyrodzone zjawiska nie są sprzyjającymi okolicznościami. Czy powinien zaryzykować wydostanie się z hotelu? Można tylko mieć nadzieję, że apokalipsa będzie mniej przerażająca…

„Ostatni” to zapierający dech w piersi dystopijny thriller – mrożący krew w żyłach swoją wiarygodnością. Przeszywający do szpiku kości nastrój zagrożenia w połączeniu z przemyślaną fabułą sprawia, że od lektury trudno się oderwać.

Książka jest już dostępna w przedsprzedaży tutaj.

Tę mocną lekturę zamierzam zafundować sobie po Nowym Roku.
Towarzyszyć mi będzie zakładka od Agnieszki.


Przy okazji dzisiejszego wpisu chciałabym życzyć Wam udanego Sylwestra, pomyślności w nowym roku, wiary w sercu oraz światła w mroku, wszystkiego dobrego życzy Lenka

31 komentarzy:

  1. Czuję, że nastrój i mnie by się udzielił. Szczęśliwego Nowego Roku i oczywiście zaczytanego.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że tak mało czasu na czytanie,ale ja też znajduje chwilę żeby odpłynąć w inny świat

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego i jak najlepszego Nowego Roku, Magdalenko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2020.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Za thrillerami nie przepadam, jak czytam to stanowczo wybieram pozycje lekkie i przyjemnie, bez rozlewu krwi czy morderstw:-)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i szampańskiej zabawy:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku 🎉🎇🕛

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie takie książki!
    Zaczytanego i twórczego nowego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna książka, coś dla mnie:)))
    Szczęśliwego Nowego Roku Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie po nią sięgnę :-) Pomyślności, czasu na czytanie i na robótki w nadchodzącym 2020 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Emocjonującej lektury.
    I wzajemnie, szczęśliwego Nowego Roku! 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Również mam w planach przeczytać tę książkę. Szczęśliwego Nowego Roku kochana. ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego w Nowym 2020 Roku !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja unikam takich książek. Może są wartościowe, ale na mnie bardzo źle działają.
    Lenko, wszystkiego najlepszego, najzdrowszego i najradośniejszego w nowym 2020 roku Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Może przeczytam Lista robi się coraz dłuższa, a czasu ubywa
    Lenko
    Wszystkiego, co najbardziej oczekiwane i wyśnione
    Wszystkiego, co zdrowiem nazywamy
    Na wszystkie dni Nowego Roku  

    OdpowiedzUsuń
  16. mroczna książa, ale wygląda na wciągającą. Aż się zaciekawiłam kto był morderca. Miłego czytania i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego Nowego Roku, oby wszystko Ci się w nim ułożyło szczęśliwie! Założenie książki przypomina mi trochę "I nie było już nikogo/Dziesięciu Murzynków" Agathy Christie, choć okoliczności wydarzeń są inne i pewnie inne będą też motywy mordercy. Opis brzmi intrygująco!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam.
    Dużo szczęścia i zdrowia życzę na ten nowy, 2020 rok.
    Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszelkiej szczęśliwości życzę Lenko, niech Bóg błogosławi.

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany jaki opis może byc całkiem fajna książka...
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie książki.
    Madziu wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Thrillerów nie lubię, bo po ich przczytaniu mam koszmarne sny.
    Ale książek czytam bardzo dużo. Także je piszę.
    Pięknych dni Nowego Roku ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam w Nowym 2020 Roku:)
    Wszelkiej pomyślności życzę:)
    Ostatnio za dużo thrillerów słucham, pora na coś lekkiego.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęśliwego Nowego Roku! Przydałoby się i mi znaleźć coś nowego do poczytania :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię książki trzymające w napięciu... Wpisuję zatem tytuł na moją listę "do przeczytania" Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam kryminały i thrillery :-D Tytuł sobie zapiszę:-D

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW! muszę też to przeczytać!!!

    OdpowiedzUsuń