wtorek, 1 sierpnia 2023

Zabawa z niespodzianką - podsumowanie lipca i sierpniowe hasło

 W lipcu moja zabawa blogowa dość długo stała w miejscu, nawet zaczęłam się zastanawiać czy znajdą się chętni, czy może trzeba będzie zakończyć przed końcem roku. Bardzo miło jednak zaskoczyliście mnie swoją pomysłowością:

1. Anna T.























Z całego serca dziękuję Wam za udział, tym bardziej, że macie wiele innych zajęć, a lato nie sprzyja blogowaniu. 
Czas ogłosić do kogo uśmiechnęło się szczęście:


Gratuluję Małgosiu i proszę o cierpliwość - najpóźniej do końca września wywiąże się ze zobowiązania.

Mam nadzieję, że sierpniowe hasło nie sprawi Wam problemu:

Rogi ma nie tylko zwierz srogi.

Podpowiedź: Uznajmy, że rogi mają: koziorożec, kozy, jelenie, ale i też renifery dla potrzeb zabawy oraz każda kartka czy chusteczka. Bawcie się dobrze.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

43 komentarze:

  1. Ojej, ale się cieszę. I przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Małgosi, wszystkie prace mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze, pełen zachwyt. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace są piękne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace są zachwycające. Gratulacje dla zwyciężczyni.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W okresie wakacyjnym zawsze rękodzieło trochę "kuleje" ;).

    Super prace :).

    Gratulacje dla Małgosi :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prace, podziwiam Wasz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne wszystkie prace ! Gratulacje dla Małgosi :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace, a Małgosi gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi, Very insightful thanks for sharing.
    this and hope you like my articles
    below.👇👇
    ភ្នាល់បាល់​ អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawa dla wszystkich uczestniczek, za chęci i pomysłowość!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zdążyłam :( miałam wzór, brakło mi tylko jednego rządka kwiatów na filiżance :(, mam nadzieję, że się teraz wyrobię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowe prace, bardzo fajna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe prace. Śliczna filiżanka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi Lenka, unfortunately I cannot join you this month because I broke my right arm on July 28. I take a break from blogging until I am healthy again. Hugs, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prace, brawa dla wszystkich dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj już sierpniowo Lenko
    Cieszę się, że jednak napisałaś do mnie. I ja zdrowotnie ostatnio kuleję...
    Prace piękne. Ale Małgosi należała się nagroda.
    Niech spadające gwiazdy spełnią Twoje marzenia.
    Spadającą gwiazdę schowaj do kieszeni.
    Nigdy nie daj wypaść jej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rogi mam ja, jako koziorożec. I czasem ich używam

      Usuń
  22. Wszystkie prace wyglądają wspaniale, a Małgosi gratuluję!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super prace powstały w ubiegłym miesiącu. Moja interpretacja hasła na sierpień:
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2023/08/exploding-box.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Trabajos muy bonitos. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla zwyciężczyni! 💓 sierpniowe hasło to wyzwanie, głównie z powodu ogromu skojarzeń i pomysłów, z których trzeba wybrać tylko jeden... 🙈 Na szczęście jest jeszcze trochę czasu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace. Wszystkim gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne prace. Gratulacje dla Małgosi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful artworks. Greetings from far far away...

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne prace i jakie różnorodne :). Gratulacje dla Małgosi!
    Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Qué bonita iniciativa... aquí hay siempre grandes ideas!
    BESOS

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ piękne wszystkie prace! Gratulacje dla Małgosi.
    Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna prace powstały w lipcu. Gratuluję Małgosi wygranej . A motyw sierpniowy, no cóż chciałam żeby to była kartka wielkanocna ale pewnie skończy się na Bożonarodzeniowej, te rogi to całkiem fajny temat można coś pokombinować .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje dla zwyciężczyni! Sierpień będzie rogaty, mam nadzieję, że zdążę wymyślić coś godnego uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  34. http://basiapawlak.blogspot.com/2023/08/kartka-na-zabawe-u-lenki.html Oto moja karteczka

    OdpowiedzUsuń
  35. Podziękowania dla uczestniczek, dzięki ich kreatywności i wytrwałości możemy podziwiać tę piękną galerię. Gratulacje dla zwyciężczyni... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń