czwartek, 15 czerwca 2023

Zabawa z niespodzianką - wynik losowania maj 2023

Kochani bardzo jestem wdzięczna za Waszą obecność. W szczególny sposób dziękuję osobom, które wzięły udział w interpretacji majowego hasła. Niezmiernie cieszy mnie Wasza pomysłowość. Oto galeria wspaniałych prac:

1. Ania Iwańska























Oto nadeszła wielka chwila:



Zwyciężczynią jest osoba z nr 8, czyli Lady Savage. Weronikę poproszę o podesłanie adresu. Nagrodę postaram się wysłać do końca lipca 2023.

Uwaga: Bardzo proszę o zamieszczanie linków prac w żabce lub w komentarzu pod żabką. W związku z moją sytuacją osobistą nie jestem w stanie wyszukiwać prac, które nie zostały zgłoszone. 

Trochę prywaty: Po majowym pobycie w szpitalu, mama 12 dni była w domu i ponownie trafiła do szpitala na tydzień,  następnego dnia po wyjściu spędziłyśmy 3.5 godz. na izbie przyjęć (miarowanie serca lekami i kroplówkami). Dodatkowo ze szpitala "przywiozła" jakiś wirus atakujący gardło i mający inne objawy. Napady migotania i trzepotania zdarzają się bardzo często, mama ma skierowanie na oddział kardiologiczny. Czekamy na wizytę u kardiologa i decyzję co dalej. Moje zdrowie też szwankuje. Żeby ratować chore kolano, muszę codziennie chodzić na spacery godzinne lub nawet do dwóch godzin, a w razie złej pogody lub innych niesprzyjających warunków - ćwiczenia w domu. Pod koniec października czeka mnie rehabilitacja. W praktyce są dni, że nie mam czasu zajrzeć na internet, nie wspominając o odwiedzinach Waszych blogów. Kochani bardzo Was przepraszam, pamiętam i myślę o Was, ale teraz jest czas, by wybrać rzeczy ważniejsze. Wolę czas poświęcić mamie, bo widzę jak gaśnie, a nie wiadomo ile tego czasu będzie nam jeszcze dane. Będę starała się poprowadzić zabawę do końca roku, w przyszłym roku raczej nie dam rady kontynuować. Może bylibyście chętni na wymianę karteczkową od stycznia (co miesiąc inny temat, z możliwością wyboru np. kwiaty, zwierzęta, owady itd.)?
Przesyłam Wam serdeczne uściski. - Lenka

33 komentarze:

  1. Piękne prace. Dużo zdrowia Wam życzę kochane.❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne prace. Coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lenko, dużo, dużo zdrowia i mamie i Tobie kochana <3
    Ściskam serdecznie, Agness

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia tobie i mamie życzę Trzymaj się .Oj też powinnam dla sdrowia więcej chodzić

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdalenko, życzę zdrowia Twojej Mamie, a Tobie dużo siły. Co do umiarowienia serca, to może kardiolog rozważy kardiowersję? A ze szpitala może Mama przyniosła nie wirusa, tylko którąś z paskudnych szpitalnianych bakterii - warto pobrać wymaz z gardła. Sama dwa razy złapałam w szpitalu pałeczkę krwawą, a moja Mama gronkowca; na szczęście udało się pokonać, tylko ja musiałam wziąć aż trzy dawki silnego antybiotyku.
    Ściskam i pamiętam w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Magdalenko, życzę zdrowia Twojej Mamie, a Tobie dużo siły. Co do umiarowienia serca, to może kardiolog rozważy kardiowersję? A ze szpitala może Mama przyniosła nie wirusa, tylko którąś z paskudnych szpitalnianych bakterii - warto pobrać wymaz z gardła. Sama dwa razy złapałam w szpitalu pałeczkę krwawą, a moja Mama gronkowca; na szczęście udało się pokonać, tylko ja musiałam wziąć aż trzy dawki silnego antybiotyku.
    Ściskam i pamiętam w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Wam dużo zdrowia, a prace podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasu nie rozmnożysz, więc się blogami nie przejmuj...;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana
    Pozdrawiam Cię najcieplej i gratuluję zwycięzcy🤗🌼💛

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyni.
    Lenki nie przejmuj się blogowaniem i komentowaniem, ratuj kolano...
    Mama jest najważniejsza
    Serdecznosci moc przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace.
    Lenko nie przejmuj się póki co blogiem, najważniejsze jest zdrowie Twoje i Mamy, trzymam kciuki za Was obie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna galeria, brawa dla dziewczyn. Madziu bądź dzielna, jesteśmy w z Tobą, jesteśmy z wami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudności :) Dużo zdrówka dla Twojej mamy oraz dla Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Autorkom pięknych i tak różnorodnych prac gratuluję, a Tobie Lenko i Twojej Mamie życzę jak najwięcej zdrowia i sił. Blogowaniem się nie przejmuj - to może poczekać, a czas poświęcony najbliższym to najcenniejsze, co możemy im ofiarować!
    Ściskam i pozdrawiam - Anita :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace super, ale mnie urzekła sukienka nr 11:-)
    Wymiana kartek to świetny pomysł!
    Zdrówka dla Ciebie i mamy, trzeba dużo sił i cierpliwości, by w Polsce chorować...

    OdpowiedzUsuń
  16. Super galeria :).

    Dużo zdrowia dla mamy i dbaj o kolanko :).
    A bloguj kiedy będziesz mieć czas, bo rodzina i zdrowie są najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie prace zasługują na nagrodę.
    Ja nie potrafiłabym nawet dobrze przyszyć guzika, czy też narysować zwykłej prostej kreski
    Pozdrawiam końcówką wiosny

    OdpowiedzUsuń
  18. Great interpretation of the theme from everyone. Congratulations to Weronike.

    OdpowiedzUsuń
  19. Madziu, życzę dużo zdrowia Tobie i Mamie. Blogowanie się nie przejmuj. Będziemy wiernie czekać. Jak wszystko wróci do normy będziesz pisać znowu posty.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Family must come before blogging Magdalena, sending positive thoughts to you and your mum.
    Congratulations to Veronica.
    Hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  21. Dear Lenki, I am very sorry to hear from your mother 's bad health and yours as well. I hope everything will be better soon. Wish you the best!!
    Rosana

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie prace bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję serdecznie majowej zwyciężczyni💗
    Życzę Ci dużo zdrowia i siły, mam nadzieję, że Twoja mama poczuje się lepiej i jeszcze niejedno przed Wami! Ale spędzaj z Nią jak najwięcej czasu, to są bezcenne chwile i teraz nie ma niczego ważniejszego! Ściskam Cię serdecznie 💓

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę dużo zdrowia dla Ciebie i Twojej Mamy. Mam nadzieję,
    że wszystko dobrze się zakończy.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pracę majowe piękne, zachwycające. Gratulacje dla zwyciężczyni.
    Czas spędzony z mamą, dbanie o jej zdrowie i Twoje to priorytety. Nie przepraszaj, nikt nie ma Ci tego za złe. Moc uścisków ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za dołączenie do zabawy, nawet gdy ja sama przegapiłam oczywiste skojarzenie :). Czerwcową, zabawową sesyjkę wrzucę na dniach! Wymiana karteczkowa brzmi ciekawie, choć przyznaję, że do prac ręcznych mam dwie lewe ręce...
    Bardzo Ci współczuję kolejnych problemów zdrowotnych, zarówno Twoich jak i Twojej Mamy... To oczywiste, że ona jest najważniejsza, blogi i blogerzy poczekają, życzę Wam jednak z całych sił, by udało się z tej walki o zdrowie wyjść zwycięsko...

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoja mama Lenko nie musi gasnąć. Ze szpitala łatwo coś przywlec. Moją mamę prywatna wizyta u geriatry postawiła na nogi. Z sercem nie ma żartów. Życzę Wam obu zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka dla Ciebie i mamy

    OdpowiedzUsuń
  29. Droga Lenko, bardzo Wam życzę zdrowia. Masz rację, warto poświęcić czas kochanej Osobie, wydaje się nam, że zdążymy z wszystkim, a tymczasem potem zostaje niezmierna tęsknota. Ja bym tyle rzeczy chciała opowiedzieć Bratu...

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne prace, pomysłowe i inspirujące. Tobie Kochana i Twojej Mamie dużo radosnych chwil życzę i ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń