sobota, 25 lutego 2023

Świątecznie

 Witajcie kochani.

Przepraszam, że dawno mnie nie było na blogu, musiałam też przestać oglądać Wasze blogi. Zdrówko zastrajkowało i nie wiem kiedy wyjdę na prostą. Radość sprawia mi Wasz udział w mojej zabawie, powoli zbliżają się ostatnie dni lutego i będzie kończył się czas na dołączenie do lutowej odsłony. Gordyjko pochwaliłaś się, że masz Mamrota, jeśli zechcesz to zapraszam do wrzucenia linku do zabawy. U mnie wszyscy mile widziani, a zasady bardzo luźne.

Do celu - przyszłam, by pokazać prace na zabawę u Małgosi:



Pochwalę się jeszcze bombką pisanką, która może być ozdobą na Boże Narodzenie, ale i też na Wielkanoc. Kolor trochę przekłamany, w rzeczywistości jest cała czerwona, tak jak w dolnej części:



Była kartka wielkanocna, czas na kartki na Boże Narodzenie. Na karteczkach całą robotę robią cudnie pokolorowane stempelki od Agnieszki, której dziękuję z całego serca.




Dziękuję, że pamiętacie o moim blogu, komentujecie i zaglądacie nawet, gdy mnie nie ma. Przesyłam serdeczne uściski. - Lenka

31 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, ale najbardziej podoba mi się jajko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace, najbardziej spodobała mi się bombka pisanka.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te aniołki rozbrajają!
    Zdrówka, kochana życzę, bo bez tego nic nie cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalenko kochana, śliczne kartki, ale tym razem bombka - pisanka urzekła mnie szczególnie.
    Dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki zrobiła, moim faworytem jest ten słodki aniołek z trąbką, przypomina mi mojego synka. Mówisz, że mogę dołączyć do zabawy, to pędzę zobaczyć jakie hasło masz w lutym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajko fantastyczne, ogromnie mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko, Lenko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te kartki , ale jajko-bombka mnie zachwyciło najbardziej 🤩

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombka pisanka jest świetna. Robi wielkie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pisanka jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace Lenko... Zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, a jajo iście królewskie. Pozdrawiam i życzę zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za zaproszenie !! Wybacz, ale teraz mam ręce bardzo zajęte (postawiłam sobie poprzeczkę w kosmosie), a perspektywie wiosnę i Wrzosowisko...;o) Nie mniej to prawda, posiadam oryginalnego "Mamrota", którego otrzymałam w podarunku od pewnej Blogerki...;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu, życzę Ci przede wszystkim dużo zdrowia.
    Śliczne te kartki, a i bombka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze, gorąco życzę Ci zdrówka! Karki bardzo mi się podobają - są delikatne, a jednocześnie wymowne. Wpis jednak skradła pisankobombka - cudo! Uwielbiam takie ozdoby - same w sobie są tak piękne, że nie potrzebują już żadnych więcej dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przede wszystkim życzę Ci dużo zdrówka a reszta to już nieważne, albo mniej ważne!! Jak bym miała z tego postu wybrać to najbardziej mi się podoba ta czerwona bombka w kształcie jajca.
    Ale i Twoje kartki są super a grafiki od Agi rewelacja !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziu śliczne karteczki :) cieszę się, ze aniołki mają swój debiut :) jajko-bombka- rewelacja :) zdrowiej kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kartki :) I poprawy zdrowia Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycające jajo i kartki śliczne! Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wykorzystałaś stempelki od Agnieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hope you are feeling better today Magdalena. I like the egg and the pretty cards.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  21. Magdo kochana, życzę zdrowszych dni. Twoje prace zawsze mnie zachwycają zwłaszcza jajko pisanka mnie urzekło
    Moc serdeczności przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Droga Madziu!
    Twoje prace zawsze są bardzo piękne i doskonale wykonane. Pisanka prawdziwe cudo!
    Życzę ci dużo zdrówka i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne karteczki i jajeczko cudne stworzyłaś :) Trzymaj się cieplutko i choróbstwu nie dawaj się - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna wiosenna kartka, cudne jajo! Zdrowia życzę, serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne karteczki, a jajko super ozdoba, pozdrawiam , zyczę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne karteczki. Ja jako miłośniczka bombek podziwiam bombkowe jajo. Jest wspaniałe. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna ta pisanka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne prace. Tak pięknie ozdobione jajko faktycznie pasuje na jedne i drugie święta. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń