niedziela, 24 stycznia 2021

Chwalipost

Ania z Kreatywnej Jacewiczówki wyróżniła mnie i 16 innych osób przyznając nam banerek.


Kolejną odznakę zdobyłam za udział w zabawie na Rogatym Blogu.


W bardzo trudnym dla mnie czasie dotarła wspaniała nagroda od Pawanny. Udało mi się odgadnąć przybliżoną ilość hortensji w ogrodzie Ani, a liczba jest na prawdę imponująca. Oto jakie wspaniałości dostałam: 


Kartonik skrywał misternie wykonaną biżuterię.


Raz jeszcze dziękuję za te wszystkie dobra, które choć trochę pozwoliły zająć myśli. Aniu biżuteria jest w użyciu, a szczególnie często kolczyki.

W tym roku nie biorę udziału w zabawach blogowych. Chciałabym jedynie dokończyć zabawę u Izy (jeśli się uda). Po śmierci taty jest mi ciężko, są dni że nie mogę znaleźć sobie miejsca. Kochani dbajcie o siebie i swoich bliskich, doceniajcie każdą chwilę, bo życie jest nieprzewidywalne.

W kolejnym poście pojawią się zapowiedzi wydawnicze, a w następnych chciałabym zamieścić podziękowania za Wasze kartki świąteczne i upominki. Tymczasem dziękuję za komentarze i ślę serdeczne pozdrowienia. - Lenka

39 komentarzy:

  1. Gratuluję!! Fajna zawartość przesyłki!
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i ściskam mocno 🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Madziu! Rok zaczął się nagrodami, czyli to może być dobra wróżba.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje- super prezenciki! I odznaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję z całego serca, Magdalenko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu gratuluję wyróżnień i pięknej nagrody od Ani. Przykro mi bardzo że tak długo jesteś w rozpaczy po tacie. Ale tak to już w przypadku nagłej śmierci jest. Trzymam za Ciebie kciuki żebyś się w miarę szybko pozbierała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia, odznaki i nagrody!
    Ściskam ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie, wielkie gratulacje. Same wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu gratuluję wygranej :) Bardzo mnie zasmuciła wiadomość o śmierci Twojego taty, moje szczere kondolencje. Nie wiedziałam, ponieważ na jakiś czas musiałam trochę się zresetować i odpocząć od tego wszystkiego. Teraz powoli nadrabiam zaległości, czytam co u Was słychać i oglądam prace. Madziu życzę Ci dużo siły. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pięknych wyróżnień i nagród. Przytulam wirtualnie, będzie jeszcze dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, Madziu. I pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrym ludziom dobrze się dzieje.
    Gratulacje, Lenko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnienia i pięknej przesyłki.
    Strata bliskiej osoby zawsze boli, każdy przeżywa to inaczej, daj sobie czas, to jedyne lekarstwo...ściskam Cie mocno.

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniały prezent,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Ci Madziu wyróżnień i pięknego prezentu.
    Czas leczy rany ale bardzo wolno, niestety. Serdecznie przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyróżnień i niespodzianki.
    Na żal po stracie bliskiej osoby nie mam recepty... niestety.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Madziu takich pięknych nagród i wyróżnień. :)
    Przytulam mocno. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja gratuluję wspaniałej nagrody i wyróżnienia blogowego.
    Nie wiedziałam o śmierci Taty, to też bardzo współczuję i tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie gratuluję i cieszę się razem z Tobą kochana. 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć Lenka!
    Bardzo mi przykro z powodu śmierci twojego taty. Rozumiem, że jesteś smutny.
    Na szczęście masz przyjaciół, którzy cię kochają i dają fantastyczne prezenty.
    Buziaki z Hiszpanii!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny prezent :)! Warto się pochwalić takimi cudeńkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję!!! Prezent śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W "Niekończącej się opowieści" jest taki cytat:"boli, bo się goi"...Trzymaj się Dzielna Dziewczyno"...;o)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowności otrzymałaś! Kochana, naprawdę jest mi przykro, nie wiedziałam, co napisać, jak się dowiedziałam, ale wiedz proszę, że całym sercem Cię wspieram. Ojczym zawsze będzie z Tobą, zawsze. Jesteś cudownym człowiekiem, tulę Cię i raz jeszcze tulę. <3 Piękne przesłanie nam napisałaś, piękne i mega ważne, dziękuję. <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję najserdeczniej.
    I cieszę się, że nie tylko ja się chwalę na blogu :-))

    OdpowiedzUsuń
  26. U ciebie zawsze coś ciekawego się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję! Wspaniałe wyróżnienia i nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje Madziu :)trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne nagrody i prezenty:) ściskam mocno mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Rok zaczęłaś od nagród i prezentów. Będzie dobrze.
    Ciężko pozbierać myśli po utracie najbliższych. Ale kiedyś się uspokoisz , to jednak długi czas. Ściskam bardzo mocno. Ania-Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  31. Współczuję i ściskam mocno !

    OdpowiedzUsuń