czwartek, 27 czerwca 2019

Gdy opadły emocje - Aneta Krasińska

Autor: Aneta Krasińska
Tytuł: Gdy opadły emocje
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 240
ISBN: 978-83-66201-21-7

Bardzo dziękuję za mój mały wielki sukces - zostałam ambasadorką książki Anety Krasińskiej "Gdy opadły emocje" .

Moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki okazało się bardzo udane. Przyznam się, że pisarka zupełnie mnie zaskoczyła, główny wątek poszedł w zupełnie innym kierunku, niż myślałam, a lektura wywołuje spore emocje (także po jej zakończeniu) i skłania do przemyśleń. Opisane wydarzenia są bardzo autentyczne i warto wyciągnąć z nich wnioski.

Jedna z bohaterek to moja imienniczka - Magda, jednak bliższa mi okazała się, być jej koleżanka Marcelina. Obie dziewczyny biorą udział w spotkaniu klasowy - niby grono znajomych osób, ale z drugiej strony jakby obcy sobie ludzie. Prorocze są słowa wychowawczyni:

"Wy, młodzi, ciągle za czymś gonicie. Macie dużo planów i zbyt mało czasu na ich realizację. W waszym wieku luksusem jest odpoczynek, w moim zdrowie. Nikt o nim nie pamięta, gdy jest młody, a później nie da się cofnąć czasu i nadrobić zaległości."

"Dzielą was doświadczenia, które zdobyliście, ludzie, których poznaliście, i myśli, którymi przez tyle lat nie dzieliliście się ze sobą."


Przeszłość kształtuje charakter i ma wpływ na teraźniejszość, czasem jedno zdarzenie może zmienić wiele, o czym przekonała się paczka przyjaciół. Czy jednak warto postawić wszystko na szali i ryzykować, by emocje wzięły górę nad rozsądkiem? Nie zdradzę Wam jakich wyborów dokonali bohaterowie, by nie odbierać przyjemności z lektury.

Jestem zachwycona znakomitymi opisami i stylem pisania autorki (w niczym nie przeszkadza mały chochlik, który wkradł się na stronie 53.). Już się cieszę, że niedługo będzie dostępna kolejna część - "Gdy nadeszło życie".

Za egzemplarz książki bardzo dziękuję Wydawnictwu:



44 komentarze:

  1. Bardzo zachęciłaś do przeczytania tej książki:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno też czytałam tę książkę i również polecam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna książka. Ja będę teraz czytała drugi tom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cos całkiem w moim stylu, dodaję do listy " do przeczytania"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zaszczyt być ambasadorką tego tytułu i również gorąco go polecam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio mało czytam z braku czasu ale może znajdę czas na przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za recenzję. Drugi tom "Gdy nadeszło życie" już na rynku. Zachęcam do przeczytania, bo dotyczy właśnie Marceliny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam "Finezję uczuć" napisaną przez panią Anetę Krasińską i ujęła mnie swoim stylem pisania, dlatego książka "Gdy opadły emocje" z pewnością przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi zachęcająco więc może się skuszę.
    Serdeczności Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo...Kochana! Czuję,że to będzie obowiązkowa lektura na wakacje :) Pozdrawiam gorąco Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję sukcesu bycia ambasadorką, książkę przeczytam, poprzednie pozycje już zaliczone.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem tej ksiazki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa pozycja, postaram się ją zdobyć! ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam Autorki, więc czas poznać po Twojej miłej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  15. nice article my friend..
    please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak wpadnie moje łapki to chętnie przeczytam :) bardzo trafny cytat!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa książka na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję, Magdalenko, tytułu ambasadorki. Bardzo zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze super opisana książka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa recenzja. Zapisuję sobie tę książkę ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo interesująco piszesz o tej książce. Też ją dopisuję do listy "do przeczytania" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Książka zapowiada się ciekawie :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa recenzja! Chętnie przeczytałabym tę książkę! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie się zapowiada! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapowiada się ciekawa lektura.

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje gratulacje! Recenzja brzmi interesująco. Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pewno tę książkę powinni przeczytać ludzie młodzi, którzy wchodzą dopiero w dorosłe życie.
    Bardzo gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej autorki, ale z przyjemnością sięgnę po jej pozycje. Z tego co piszesz książka musi być ciekawa:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe słowa wychowawczyni i bardzo prawdziwe! Chętnie sięgnę po tę książkę teraz w wakacyjny czas. Dzięki Lenko za zachętę do przeczytania:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Słowa wychowawczyni wywarły na mnie niesamowite wrażenie...
    Ciekawa recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super opisane,zachęta do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  33. Sprawdzę, czy mają w bibliotece u nas :) zachęciłaś mnie do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dawno przestałam brać udział w spotkaniach klasowych, z wielu powodów...
    Autorki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu ja też nie chodzę na spotkania klasowe. Twórczość autorki warto poznać - zachęcam serdecznie.

      Usuń
  35. gratuluję, a książka ciekawie się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje, aleź zachecilas do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Książka zapowiada się bardzo ciekawie, mam nadzieję, że wpadnie mi niedługo w ręce.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj pełnią lata
    Książkę postaram się poszukać w bibliotece. Bo pogoda sprzyja czytaniu. Jednak na szczęście za oknem zrobiło się chłodno i deszczowo. Deszcz był już bardzo potrzeby. Mój Ogród dosłownie już prosił o niego. Popadało i kwiaty znowu mogą się uśmiechać. Tak jak i ja dzisiaj uśmiecham się do Ciebie życząc samych pozytywnych myśli.
    Ja zaraz wyciągam z kredensu swoją skorupkę, parzę kolejną herbatkę i sięgam po czekającą książkę
    Pozdrawiam jak zawsze ciepło

    OdpowiedzUsuń
  39. O interesujące, ciekawe czy mnie też tak zaskoczy zakończeniem,.

    OdpowiedzUsuń