wtorek, 16 października 2018

Wydawnictwo Psychoskok poleca

Życie lubi zaskakiwać i skłania do przemyśleń. Nawiązuje do tego książka przygotowywana do sprzedaży przez Wydawnictwo Psychoskok:

Autor: Marek Różycki Jr
Tytuł: Tańczący z myślami wiersze, zapiski, zamyślenia.
Kategoria: Proza poetycka
Ilość stron: 213
Data premiery: 25.10.2018

„Tańczący z myślami” to zapis przemyśleń, refleksji, wspomnień. Ich forma choć z pozoru prosta, to uderza czytelnika swoją głębią już od pierwszego wersu. Interpretacje te poruszają kwestie z pozoru oczywiste, dotyczące codziennych spraw, jednak dopiero przy głębszym przemyśleniu dostrzec można, jak są ważne. Felietony zawarte w tekście również stanowią refleksję o dzisiejszym społeczeństwie, miłości, samotności, uczuciach. Metaforyka tekstów podnosi je do rangi artystycznej, a mimo to wciąż są zrozumiałe dla wszystkich i zachwycają swoją prostotą. Dodatkowo wnikliwy czytelnik może doszukać się wielu nawiązań do literatury. Marek Różycki Jr umieszcza w każdym tekście wiele cytatów dotyczących poruszanego aktualnie tematu. „Tańczący z myślami” to zbiór zapisków, które skłaniają do przemyśleń. Po skończonej lekturze niemal każdy czytelnik odniesie poruszane kwestie do swojego życia i podda je głębszej analizie.

Wstyd się przyznać, ale nie słyszałam wcześniej o autorze, a trafił on do Wikipedii.

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego razu - Lenka


36 komentarzy:

  1. Ja też nie zanm tego autora :) człowiek uczy się całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bywał i pracował tu i tam , więc może coś ciekawego napisał?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To tylko zapowiedź, ale zachęcam do sięgnięcia po książkę.

      Usuń
  4. Lenko recenzja jak zawsze bardzo dobra, w sam punkt, ale okładka jakoś mnie odstrasza. Może dlatego, że nie lubię klaunów... Ściskam Ciebie mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko to tylko zapowiedź, a w książce liczy się treść. Podejrzewam, że okładka jest aluzją do różnych przemyśleń. Uściski.:)

      Usuń
  5. Lenko! Potrafisz pięknie zachęcać do przeczytania - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj mieć tak czas, żeby przeczytać te wszystkie książki o których nam tu piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja . Szkoda że tak mało czasu na czytanie a ty tak cudnie zachęcasz

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że człek mało czyta ale xxx za to:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pozycja na pewno by mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam i pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zaciekawiłaś:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wstyd może się przyznać, ale autora nie znam a i za taka literaturą nie przepadam. Dlatego podziwiam Cię bardzo za te recenzje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja też nie znam autora, a to tylko zapowiedź, może ktoś się skusi do sięgnięcia po książkę. Pozdrawiam serdecznie.:)

      Usuń
  13. Chwilowo mam przesyt tańczenia z myślami ale generalnie lubię takie książki. Autora również nie znam ale zachwyciła mnie okładka - genialna i bardzo wyrazista.
    Serdeczności Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lenko, na pewno warto tę książkę przeczytać, jeśli ktoś lubi takie treści.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ ty masz dar pisania,czytam bardzo dużo codziennie wezmę pod uwagę twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, tutaj akurat jest zapowiedź wydawnictwa. Cieszę się, że zaglądasz do mnie. Serdeczności.:)

      Usuń
  16. Ciekawy dobór lektur. Lubię czytać, więc zajrzę tu, może znajdę coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachęciłaś mnie do przeczytania ksiązki,chociaż okladka do mnie nie przemawia. Wiem,wiem liczy się treść.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lenuś, nie słyszałam o tym autorze. A lubię tego typu książki, więc dziękuję, że o niej napisałaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też jak paru osobom przede mną nie spodobała się okładka :P Wiadomo, że się na nią nie patrzy ale jednak to i tak zawsze będzie pierwsza rzecz na jaką się zwróci uwagę i pewnie w księgarni bym książkę ominęła, a treść może być ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem dlaczego, ale ta jak zobaczyłam u Ciebie zdjęcie tej okładki, to pierwsze co mi przyszło do głowy, to pokazywane ostatnio dość często w TV spoty społeczne o depresji... Nie potrafię powiedzieć skąd akurat takie skojarzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem słuszne skojarzenie, bo z depresją tak bywa, że raz jest lepiej, a raz jest gorzej, a twarz klauna niby smutna niby uśmiechnięta... Pozdrawiam Asiu.:)

      Usuń
  21. Zapowiedź, ciekawe co tam w środku jest... Nie znam autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Może być ciekawa ! Brzmi interesująco ! Chętnie po nią sięgnę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda na to,że jest to lektura dla mnie. Na ten moment i na zawsze... Uściski Lenko :) Pola

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna recenzja, ale to nie mój ulubiony typ literatury.
    Pozdrawiam jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń