sobota, 13 października 2018

Kartka na Boże Narodzenie

Za oknem ciepłe dni, aż się wierzyć nie chce że to już prawie połowa października.
Mimo wszystko kilka dni temu powstała pierwsza karteczka bożonarodzeniowa (pierwsza w tym roku i pierwsza w ogóle w tym klimacie).


W dużej mierze znalazły się na niej elementy, które dostałam od dziewczyn, za które raz jeszcze ślicznie dziękuję.

Pragnę też z całego serca podziękować za ciepłe słowa pod poprzednim postem, Wasza obecność i wsparcie wiele dla mnie znaczą.

Wszystkim zaglądającym tu nauczycielom oraz pracownikom oświaty i szkolnictwa życzę satysfakcji z wykonywanej pracy, sukcesów zawodowych oraz dużo zdrowia i sił do wykonywania niełatwych obowiązków.

Pozdrawiam wszystkich i każdego z osobna oraz życzę przyjemnego weekendu. - Lenka



41 komentarzy:

  1. Twoja karteczka jest prześliczna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka :) już czas pomału myśleć o Świętach choć takie piekne lato za oknami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lenko! Prześliczna Karteczka, Ja też już zaczęłam sezon świąteczny - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Lenko karteczka jest śliczna!! Bardzo się cieszę, że zaczynasz pomalutku tworzyć w świątecznym klimacie :)). Ja też zaczynam już myśleć o świątecznych robótkach. Dziękuję za życzenia :)))) Na Twoje dobre słowo zawsze można liczyć :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka!
    Dziękuję Madziu i pozdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lenko śliczna ta Twoje debiutancka bożonarodzeniowa kartka. Mam nadzieję , że powstanie ich więcej .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze koty za płoty. Zaraz pewnie będą nastepna równie śliczne. Pozdrawiam cie cieplutko i dołączam się do życzeń.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie również bardzo podoba się karteczka świąteczna. Podziwiam talent łączenia ze sobą różnych form i wzorów :) Dziękuję również za życzenia i Tobie życzę wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sklepach też już słodycze mikołajowe, więc i ta kartka nie dziwi:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lenka. Dziękuję za życzenia:)
    Kolorki na karteczce takie świąteczne - super. Fajny zdobyłaś stempelek i śliczną gwiazdkę embossingową.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieloną tekturkę ze stempelkiem dostałam z przydasiami. Dobre duszyczki zadbały o mój start.:) Pozdrawiam Izuniu.:)

      Usuń
  11. Piękną kartką rozpoczęłąś myślenie o Świętach BN. A za życzenia dziękuję :) Pola- Belferka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka. Święta już niebawem, jak ten czas szybko leci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna karteczka...do świąt zostało 70 dni :) zleci, nim się obejrzymy...pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna karteczka :) Ja na razie cieszę się piękną jesienią, więc dominują u mnie motywy jesienne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny świąteczny klimat zawitał na Twojej kartce:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza i nie ostatnia, zapowiadają się bardzo ciekawie. Ta mi się podoba, jest ładna, dopracowana i widać duży postęp. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza i pełna świątecznego klimatu karteczka, koronka dodaje jej delikatności. Wspaniale sobie Madziu poradziłaś.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna karteczka! Czekam na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuję za życzenia z okazji Dnia Nauczyciela:)fajna karteczka na większości blogów BN króluje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna karteczka Madziu. Aż się nie chce wierzyć, że święta za nie długo kiedy za oknem taka piękna, wiosenna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No tak, powinno sie już powoli mysleć o tym... Tylko pogoda nie przekonuje do tego :) Bardzo wypracowana kartka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakładam, że to nie pierwsza taka kartka. :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz, wiem, że pierwsza. Chciałam napisać, że nie ostatnia... Jeszcze kawy nie piłam, więc musisz mi wybaczyć. ;)
      Tak czy inaczej, wyszła bardzo ładnie. :)

      Usuń
  23. I śliczna karteczka powstała jako zwiastun kolejnych świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No i zapachniało Świętami.. :) Pozdrawiam Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lenko, niedługo markety zapełnią się gadżetami bożonarodzeniowymi, więc kartka jest w sam raz.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lenuś, piękna kartka w cudownym świątecznym klimacie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna karteczka:)) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Super kartka - oby jak najwięcej tych świątecznych :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsza karteczka ale na pewno nie ostatnie;)

    OdpowiedzUsuń