środa, 17 lipca 2019

Chwalipost

Brałam udział w Urodzinowej Rozdawajce na blogu Wandzi i wygrałam nagrodę pocieszenia. Dziś doszła do mnie wspaniała niespodzianka, a w niej aż tyle dobroci:



Anielska zakładka, cudna bransoletka, piękne przydasie - scrapki, kwiatuszki, tekturka z aniołkami, bloczek papierów. Czuję się, jakbym wygrała nagrodę główną. Wandziu kochana jeszcze raz Ci bardzo dziękuję i ściskam mocno.

Mam jeszcze do pokazania inne zaległości, za co Was przepraszam. Mniej jestem teraz aktywna,
bo u nas remontowo. Lalki spakowane, stopniowo opróżniam meble, a że jestem typem chomika to jest co robić.

Dziękuję Wam za pamięć oraz za komentarze i Waszą obecność. Cieszę się, że przybyło osób, które zdecydowały się zostać na dłużej. Pozdrawiam milutko. - Lenka

48 komentarzy:

  1. Fantastyczna nagroda, do mnie dzisiaj również dotarły, te papierki,pomazane bardzo ciekawe, tez dostałam :), w najbliższym wpisie również się pochwalę. A zauważyłam, że coś razem mamy szczęścia u Wandzi :) pozdrowionka i cierpliwości na czas remontu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu te papiery są rewelacyjne, wyglądają jak tło akwarelowe. Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam serdecznie.:)

      Usuń
  2. Bardzo fajna nagroda i bardzo praktyczna gratuluję i pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie niespodzianki są najfajniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świetnej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała pocieszajka Madziu, serdecznie Ci gratuluję.
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj mnie tez czeka remont i tez najbardziej boję się pakowania "chomiczych skarbów" ;)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna niespodzianka od Wandzi! Pozdrawiam, udanego remontowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna nagroda pocieszenia. Wandzia naprawdę się postarała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pocieszajka. Pozdrawiam i życzę szybkiego końca remontu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezencik dostałaś, zawsze cieszą takie niespodzianki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Remont odłożyłam, bo w sierpniu mamy wesele...
    Gratulacje, same piękne rzeczy dostałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nagrody . Miłych remontowych dni ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Madziu i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lenko, zawartość paczuszki jest bardzo ciekawa. Wszystko do wykorzystania. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie i komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, piękności otrzymałaś. |:) Życzę, by remont szedł na tyle gładko, na ile to tylko możliwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cieszę się razem z Tobą, o Lenko ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Magdalenko, z całego serca gratuluję. I łączę się myślami w remontowych zmaganiach - u mnie dziś działał hydraulik.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :-) Oby remont rychło się zakończył :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny tytuł posta :) :) Gratuluję miłej nagrody! Pozdrawiam serdecznie Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Współczuję remontu, oby trwał jak najkrócej, a zazdrościć mogę nagrody, która nie wygląda na pocieszenie, bo jest bardzo bogata, gratuluję.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję nagrody. Niech remont trwa jak najkrócej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lenko gratuluję nagrody-piękności. A remont-oj współczuje ale będzie póxniej pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje, nagroda naprawdę zacna :). Co do remontu - oby minął bezboleśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała nagroda, gratuluję. Życzę szybkiego zakończenia remontu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne przydasie! :) Gratulacje!
    Powodzenia z remontem!

    OdpowiedzUsuń
  26. GRATULUJĘ PIĘKNYCH PRZYDASI.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ! Gratuluję !!! To rzeczywiście radosna i pocieszająca nagroda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! Niech prezencik posłuży na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdecznie gratuluję, każda nagroda cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny prezent!Zawsze najdrobniejsze niespodzianki przynoszą nam wielką radość. Już widzę Twój uśmiech, bo ja zawsze przy otwieraniu niespodzianki uśmiecham się.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały upominek! Chyba wszyscy rękodzielnicy uwielbiają takie niespodzianki:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj jeszcze lipcowo
    Chwalić się należy, jeżeli jest czym. A Ty Lenko, jak najbardziej masz ku temu powód. Piękne te rzeczy. Ja najchętniej zabrałabym po wizycie u Ciebie bransoletkę. Uwielbiam bowiem ten dodatek. W swojej kolekcji mam ich już sporo...
    Jak zawsze piszę do Ciebie o poranku. Bo jak zapewne już wiesz za chwilę uciekam do mojego ogrodu, aby nacieszyć się jego pięknem i panującą tam ciszą. Chcę zobaczyć, co przez ten tydzień się w nim zmieniło i zatrzymać ten widok do kolejnego weekendu.
    Pozdrawiam wszystkimi kolorami i zapachami pełni lata

    OdpowiedzUsuń
  33. Super gratulacje i pozdrawiam :) Warto brać udział w takich akcjach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje gratulacje 😊 Powodzenia kochana przy remoncie oby się szybko i dobrze skończył. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń