środa, 31 lipca 2024

Wszystko na P

Spieszę wyjaśnić tajemniczy tytuł: 
P jak pasja
P jak przewrócenie
P jak pomyłka
P jak prywata
P jak pierwszy liliowiec

P jak pasja:
Część z Was wie, że miałam ograniczyć ilość lalek. Po części mi się to udało, choć nie do końca, pojawiły się inne lalki. Nie pierwszy raz ma miejsce taka sytuacja, czasami jedna odchodzi, a przychodzą dwie czy trzy, niestety miejsce nie jest z gumy. Dziś przedstawiam Wam moją pierwszą lalkę - klon Barbie z ciałem typu wydmuszka. Nie ma żadnej sygnatury, prawdopodobnie pochodzi z lat osiemdziesiątych lub dziewięćdziesiątych. Chyba rozgląda się za panem młodym, ale lalkowych mężczyzn mam mało. Tak wyglądała, gdy dostałam przesyłkę:


Po małej metamorfozie wygląda tak:


P jak praca na zabawę u Uli:
Przyznam, że do ostatniej chwili nie wierzyłam, że uda mi się zrobić kartkę. Wiedziałam jaki miesiąc mnie czeka (choć wielu rzeczy nie przewidziałam) i po opublikowaniu mapki napisałam Ulce, że raczej nie dam rady, kilka dni temu na blogu Basi P. wspomniałam, że w tym miesiącu chyba już nie zrobię kartki. Na ostatnią chwilę jednak udało mi się wymodzić niedoskonałą pracę z trochę zmienioną mapką:





P jak pomyłka:
W jednym z poprzednich postów doszło do pomyłki za co Was z całego serca przepraszam. Napisałam, że mam zwężenie naczyń krwionośnych, faktycznie nazywa się to zwężenie naczyń tętniczych. Niestety w tym temacie nie jest za dobrze, co widać na zdjęciu kartki. Denerwuję się jeszcze bardziej, gdy widzę niedoskonałości lub gdy oczy bolą albo są jakby zasnute mgłą.

P jak prywata:
Mijający miesiąc przyniósł sporo zamieszania. O tym jakie jest moje zdrowie nie będę pisała, ważne że nie jest gorzej, choć przyznam że źle znoszę upały.
Na początku miesiąca mama przewróciła się, bardzo się potłukła, na szczęście obyło się bez złamań. Musiała mieć ściąganego krwiaka z kolana i leżeć. Dodatkowo około tydzień później dostała różę na nodze, na szczęście jest już wyleczona. Słabe sińce widać jeszcze do dziś, nadal część dnia mama leży, bardzo podupadła na zdrowiu i osłabła. 

P jak pierwszy liliowiec:
Żegnam się z Wami pamiątkowym zdjęciem pierwszego liliowca jaki pojawił się w naszym ogródku:


Bardzo dziękuję, że nadal jesteście przy mnie, wspieracie dobrym słowem i zostawiacie komentarze. Wypoczywającym życzę udanego urlopu, wszystkich pozdrawiam serdecznie i życzę wszelkiego dobra. - Lenka

52 komentarze:

  1. Jak fajnie stworzyłaś posta super lala i karteczka wspaniała :) ja tam mówie aby gorzej nie było.... ale lepiej zawsze jest wskazane:) dobrze że że sytuacja jest opanowana dużo zdrówka moje panie życzę :) ściskam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest tak z książkami z tym, że ciągle przychodzą nowe, a żadne nie odchodzą. Bardzo mnie to cieszy, że nie jest gorzej u Ciebie Lenko. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też cieszę się jeśli kolejny dzień nie jest gorszy.Kochana życzę zdrowia dla całej Rodzinki a w szczególności dla Mamy i Ciebie.Liliowiec piękny
    Uściski z najlepszymi życzeniami

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace. Życzę Ci dużo zdrowia kochana i twojej mamusi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma jakąś pasję, która wypełnia czas i pokój. U mnie jest tak z książkami, ale nie tylko, bo lubię też od czasu do czasu coś sobie kupić z ubrań, czy butów, ale staram się niektóre rzeczy ograniczać. A laleczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lenko, tak bym chciała, aby tych 5 P było tylko pozytywnych!
    Fajna masz pasję. Nie znam osoby kolekcjonującej lalki, a to bardzo ciekawe. Szczególnie, gdy podobnie jak Ty te lalki odnawia:)
    Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę dużo zdrowia! Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, masz ciekawą pasję, kolekcjonowanie lalek. Chyba, rzadko spotykana. Ważne jest w życiu je mieć ponieważ bardzo często pozwalają na zrelaksowanie się, odprężenie, wpływają na rozładowanie stresu. Madziu, życzę Tobie i Mamusi dużo zdrowia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tytuł zagadka ale wszystko już zostało wyjaśnione:)
    Bardzo sympatyczne hobby. Wyobrażam sobie jak wygląda większa ilość laleczek, to jest super! Fakt potrzebne jest miejsce na taką kolekcję. Ostatnia lala jest śliczna, szczególnie po przemianie:) karteczka też jest piękna!
    Mam nadzieję, że limit tych niedobrych zdarzeń już się wyczerpał i teraz będzie tylko dobrze, czego życzę z całego serca:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu kochana, najważniejsze to żeby zdrowie dopisywało Tobie i Twoim najbliższym. Lalka ślicznie wygląda po metamorfozie. I fajnie, że udało CI się zrobić kartkę, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna lalka i śliczna kartka. Trzymaj się kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przywołałas wspomnienia z jednego muzeum zabawek w Toruniu bądź Krakowie, prowadzili je pasjonaci, też w podeszłym wieku i jak ona kochała lalki! Dziękuję ❤️. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie 🤗

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie widzę niedoskonałości!
    Zdrowie najważniejsze, więc trzymajcie się z mamą , byle do końca upałów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo, dużo zdrówka życzę i dla mamy również. Bardzo fajne prace, pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana
    Oby tylko pozytywy gościły w Twoim życiu:)
    Serdeczności moc zasyłam:)
    Zdrówka dla Ciebie i Mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lenko Kochana jak miło Cię widzieć!
    Piękna lala i bardzo urocza karteczka, taka słodka 😀
    Co to pomyłki w nazwie to myślę że dla większości z nas ważniejsze jest Twoje samopoczucie i to czy wracasz do zdrowia. A niestety piszesz że poprawy nie ma i bardzo mnie to smuci. Przykro mi także z powodu upadku Mamy. Ale jest chociaż trochę radości ze nic sobie nie złamała,bo to mogłoby być bardzo zdradliwe. Kwiat piękny! Kochana serdecznie pozdrawiam ściskam i przytulam, życzę dużo zdrowia i sił! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko na kartce jest jak potrzeba :)
    Życzę Tobie i mamie powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Metamorfoza lalki i kartki wyszły wspaniale! Cały czas trzymam mocno kciuki za Twoje zdrowie... upały dają popalić w takich momentach, mam nadzieję że nie dokuczają za bardzo... I dużo zdrowia przesyłam dla Twojej Mamy! Wszystkiego dobrego, Lenko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lenko:)zdrówka życzę Tobie i mamie:)))Piękny kolor liliowca:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Lenko, lalka jest piękna. Bardzo podoba mi się po metamorfozie. Zdrówka Tobie i Twojej mamusi życzę!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego, dalej trzymam ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka wyszła idealna. Lalka przeszła wspaniałą metamorfozę. Zdrowia życzę Wam kobietki :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartka śliczna jest i basta, a laleczka bardzo zyskała po metamorfozie! Jak zawsze, życzę i Tobie i Twojej Mamie mnóstwo sił i zdrowia i oby przyjaźniejszej samopoczuciu pogody! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  23. Karteczka piękna, bardzo mi się podoba. Ze zdrowiem jest tak, Lenko, że czasem wiadomość, że nie jest gorzej, jest właśnie tą dobrą wiadomością. Trzymam kciuki za Ciebie i Twoją mamę, żeby było już tylko lepiej.
    A liliowiec śliczny, ten jego żółty kolorek jest zachwycający...
    Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny ten liliowiec. U mnie w tym roku też w końcu zakwitły.
    Przesyłam moc serdeczności i pozytywnych myśli.

    OdpowiedzUsuń
  25. każdy patrzy na to, co jego sercu najbliższe! Lalka prześliczna! uroczy ten naburmuszony klonik! Nowa kreacja podkreśla jej urodę!!! Kartki zachwycające! Dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności Lenko!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj już sierpniowo Lenko
    I ja cieszę się, że jesteś, piszesz....
    Pozdrawiam radosnym dla mnie szumem deszczu za oknem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko
      Spójrz wieczorem w niebo, niech spadająca gwiazdka spełni Twoje marzenie

      Usuń
  27. Liliowiec jak z bajki :)
    Dużo zdrowia życzę!!!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  28. To jeszcze P jak pozdrowienia :) Lalka po metamorfozie wygląda bardzo elegancko i stylowo. Kartka pomysłowa, a liliowiec pięknie się prezentuje. Co do zdrowia, to życzę Tobie i mamie żeby było jak najlepiej. Cieszę się że działasz i piszesz tu :) Moc Pozdrowień przesyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna laleczka! Jak najwięcej zdrowia Wam życzę :) Kartka bardzo ładna, nie widzę niedociągnięć, liliowiec cudny :) Podeślę czerwonego jeśli chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna jest ta panna ❤️ Po metamorfozie wygląda zdecydowanie lepiej. Przywróciłaś jej dawny blask ❤️

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna metamorfoza lalki, a i kartka urzeka swoją prostotą a liliowiec samo piękno, życzę Tobie i Mamie dużo zdrowia, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna kartka, metamorfoza lalki też bardzo mi się podoba:) Życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Lenko bardzo mnie cieszy Twoja aktywność 🙂 Co prawda mam wielkie wyrzuty sumienia że nie komentuję, choć czasem jednak zaglądam. Zresztą wuwm, ze mnie rozumiesz.
    Taka kolekxja lalek to

    OdpowiedzUsuń
  34. Thino fajna sprawa i z czazem pewnie będzie ciekawie. Jeszcze raz powtórzę, ciesze się z tego co tu widze. I sorki ze tak na raty, ale tak teraz kiepsko mi wychodzi. Wdzystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dużo zdrówka I sił życzę ❤️
    Ta pierwsza lalka ma śliczną sukienkę, pamiętam moje lalki i to jak bardzo je lubiłam. Chyba jeszcze mam jakieś na strychu.
    U mnie dużo rzeczy poleciało przy odgracaniu domu, nawet książki, które tak bardzo lubię. Teraz w ostatnim czasie trochę ich znowu przybyło 🙈

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna laleczka, ma uroczą i delikatną twarzyczkę a to lekkie naburmuszenie dodaje jej uroku. Karteczka jak zawsze piękna - nie widzę żadnych niedoskonałości. Trzymaj się kochana ❤️ dobrze, że masz się czym zająć! To bardzo ważne. Dużo, dużo zdrowia życzę Tobie i Twojej Mamie❤️

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna karteczka- taki cukiereczek.
    Lala urocza przed i po metamorfozie. Ma taką subtelną twarzyczkę. Nie spotkałam takiej.
    Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i mamy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Lala wypiękniała bardzo. Jak zawsze zdrowia Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna metamorfoza :) Dużo zdrówka dla Was!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdrowie najważniejsze i tego Co życzę najszczerzej. Wszystko się ułoży...piękná masz pasję, uważajcie na upały. W tym roku faktycznie ciężki jest nawet i mi , i wielu wkoło...

    OdpowiedzUsuń
  41. Dużo zdrowia życzę i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo udana metamorfoza, lala po niej jakby odmłodniała:) Lenko - nie tworzysz niedoskonałych prac, wszystkie Twoje kartki są cudowne. Dużo zdrowia dla Ciebie i mamy. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna metamorfoza lalki. Zdrowie jest najważniejsze i wiem o tym doskonale, więc życzę zdrówka i przyjemności z pasji.

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna ta Twoja kartka. ;) No i metamorfoza lalki wyszła świetnie! Życzę dużo zdrówka i pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. I'm so sorry you have not been well, my friend, and that your eyes hurt. Also, I hope your mother is feeling better after she took a fall. Sending comforting thoughts for you to get better with each day.

    BARBIE! I am a Barbie girl, and have always loved them. I only had one growing up, but I still have it to this day. I love yours with the white dress. My granddaughters love Barbies too, and I sometimes play with them and change their clothes and accessories. It's such a fun thing to do.

    ~Sheri

    OdpowiedzUsuń
  46. Pasje są bardzo potrzebne :D Dużo zdrowia :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Lalunia pierwszej klasy !! Doskonałość nie istnieje...Doskonałość byłaby nudna...;o) Zdrowia !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nowa lalka po metamorfozie jeszcze piękniejsza, cudownie ją wystroiłaś! Super, że udało się jednak zdążyć i wykonać kartkę. :) Przykro mi z powodu problemów zdrowotnych Twoich jak i Twojej mamy. Mam nadzieję, że wszystko się unormuje i będzie dobrze. Liliowiec przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  49. Madziu Kochana!
    Życzę Ci dużo, dużo zdrowia. Twoje kartki zawsze są bardzo piękne i również jest taka.
    Całuję i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń