poniedziałek, 29 maja 2023

Pascha 2023-2024 -maj

Mimo różnych perturbacji postanowiłam dołączyć do zabawy u Małgosi. Czas pokaże czy uda się wytrwać do końca zabawy. Oto moja karteczka zrobiona w maju:



Przepraszam, że tak długo się nie odzywałam i mało mnie na Waszych blogach. Rozchorowała mi się jeszcze bardziej mama, otarła się o śmierć. Jest po tygodniowym pobycie w szpitalu, aktualnie nie wolno jej nic robić. W czerwcu, za niecały miesiąc,  kardiolog ma podjąć decyzję odnośnie ablacji serca. Sprawa nie jest prosta, bo mama ma niewydolność nerek. 
Moje zdrowie też się pogorszyło. Mam polekowe uszkodzenie wątroby. Jestem na diecie, mam jeść głównie warzywa (jednak nie wszystkie mogę jeść), bardzo mało zostało mi produktów, które mogę spożywać, siły w związku tym mniejsze. 

Dodatkowo są prace w ogródku, udało się wszystko obsiać, ale deszczu u nas praktycznie nie ma, a ziemia gliniasta, kwiaty jak na razie dobrze sobie radzą. 

Przepraszam najmocniej, ale nie uda mi się na czas zrobić podsumowania majowej zabawy, bo nie zdążę ogarnąć Waszych blogów. Podsumowanie pojawi się z opóźnieniem, może będą dwa razem, nie wiem... 
Często myślę o stałych bywalcach mojego bloga, jesteście w mej pamięci. Cieszę się też z osób które sporadycznie zaglądają. Przesyłam wszystkim serdeczne pozdrowienia. - Lenka

27 komentarzy:

  1. W takich momentach kryzysu człowiek się chwyta wszystkich możliwości, żeby było normalnie, a więc i udział w zabawach i wizyty na blogach. Życzę ci żeby zdrowie Tobie i i twojej mamie bardziej dopisywało.
    Wszystkiego lepszego.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana i Tobie i Twojej mamie życzę dużo zdrowia i przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę zatem dużo wytrwałości i przede wszystkim zdrówka Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu!
    Tobie i Twojej Mamie życzę dużo zdrowia.
    W niektórych regionach naszego kraju są problemy z nadmiarem wody deszczowej (np. u mnie) a w innych są braki.
    Przesyłam moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze jest zdrowie bez niego wszystkie plany na nic się zdają. Zadbaj o mamę i siebie bo jak opiekun chory to opieka też kuleje tak mi ostatnio powtarzali. Dużo zdrowia życzę i Tobie i Twojej Mamie.♥️😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze jest zdrowie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że ze zdrowiem będzie lepiej. Karteczki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, żebyście obie Mama i Ty mogły podreperować zdrowie i długo cieszyć się kolejnymi dniami. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka Zdrowia życzę Tobie i mamusi. Trzymajcie się dzielnie , pozdrawiam serdecznie 🪻🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie martw się, kochana blogami, życie i najbliżsi to priorytet.
    Małe radości i piękne gesty zawsze pomagają:-)
    Zdrówka i siły dla Was obu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Poprawy zdrowia Wam życzę 🧡

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Wam obu dużo zdrowia, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lenko, dużo zdrowia kochana, i dla Mamy i dla Ciebie. Trzymajcie się kobietki i zdrowiejcie <3
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim życzę Wam zdrówka Tobie i Mamie. W końcu blog nie jest najważniejszy a podsumowanie... jak będziesz miała czas i chęci to coś skrobnij , ale wiadomo nie to jest teraz ważne. Fajnie że bawisz się u Małgosi, wszak kartki na Wielkanoc też kiedyś się przydadzą !!
    Pozdrawiam ciepło i trzymajcie się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka jest wspaniała, pełna radości, kreatywna!!!!
    Rozumiem Cię tak mocno. Zdrówka dla Was, zdrówka życzę z całego serca. Mnie też mało na blogach, też będę pisała dlaczego. Oj kochana u mnie podobnie...ze stresu moje zdrówko nieco kuśtyka...mogłam stracić przyjaciółkę, mogłam stracić mojego Timmeigo, dla mnie mój pies, to moja rodzina. Od ponad miesiąca ciągłe walki, walka za walką, walka o bliskich, walka z czasem, walka o siły psychiczne dla samego siebie...walka i walka. Także ja rozumiem. Pamiętaj, że masz we mnie wsparcie. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Lenko, bardzo mi przykro z powodu problemów zdrowotnych Twojej mamy i Twoich. Życzę wszystkiego dobrego. I nawet jak mało tu zaglądam, myślami jestem przy Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo zdrowia dla Ciebie i dla mamy!!! U mnie też ziemia, jak beton... ciężko motyczkę wbić, brak deszczu i częste wiatry to ostatnio norma w moim regionie... a synoptycy zwiastują suche lato... oby się nie sprawdziło. Ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magdalenko kochana, życzę zdrowia i siły Tobie i Twojej Mamie. Czasem tak nas życie przeczołga, że trudno się pozbierać, a przecież nie ma innej rady, trzeba iść do przodu. Tak dobrze Cię rozumiem, bo i u mnie ze zdrowiem krucho, że już o Mamie nie wspomnę.
    Karteczka prześliczna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo zdróweczka dla Was, pozdrawiam serdecznie😊🍀💚🌼

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę o Tobie ciepło i życzę zdrowia Tobie i Twojej Mamie💓zdrowie najważniejsze, podsumowanie nie ucieknie! Ściskam serdecznie! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna kartka! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdeczności przesyłam Lenko. Zdrówka dla Ciebie i dla mamy <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana zdrowie Twoje i Mamy najważniejsze, bloga swojego i innych ogarniesz w innym czasie, chociaż wiem ,że chciałoby się wszystko pogodzić, ale czasem się nie da. Ściskam Cię serdecznie i równie mocno Cię pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana życzę Ci przede wszystkim ogromu zdrowia, bo to najważniejsze.
    Zycie realne i własne zdrowie to najważniejsza sprawa. Resztą się nie zamartwiaj. Karteczka śliczna, jak zawsze.
    Pozdrawiam ciepło.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh Lenka, I used the translate button and read in english the health problems of you and your mother. I am deeply sorry, my friend. Hope that everything will be OK with both of you. You will be in my prayers. I send you a big hug.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z całego serca ogromnie życzę Wam obu zdrowia! Odpoczywaj, nabieraj sił, opiekuj się Mamą, a na blogi przyjdzie czas. Jak na przekór, Twoja karteczka jest optymistyczna i kolorowa - oby w ślad za nią wszystko poukładało się szczęśliwie. Ściskam Cię bardzo, bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super są twoje wpisy. Podziwiam nieustannie za kreatywność :)
    កីឡាបាល់ទាត់

    OdpowiedzUsuń