środa, 1 marca 2023

Zabawa z niespodzianką - podsumowanie lutego i hasło na marzec

Nie chce mi się wierzyć, że już jest marzec. Z utęsknieniem czekam na wiosnę, na pogodne i cieplejsze dni. Cieszę się, że jesteście ze mną, dziękuję za słowa wsparcia. Niestety moje dolegliwości to choroby przewlekłe, których nie da się wyleczyć. Przyznam się, że jest ich dość sporo jak na mój wiek i czasami wręcz czuję się jakbym była dwadzieścia lat starsza. 

Dość narzekania, czas przejść do podsumowania lutowej zabawy z niespodzianką. Tym razem bawiło się 11 osób, ciut mniej niż w styczniu, ale cieszę się każdym uczestnikiem. Po raz pierwszy pojawiła się rymowanka. Do zabawy zabieram zawsze tylko jedną pracę. Zapraszam do obejrzenia galerii:

1. Małgosia X





















Gdy pasterz na łąkę wychodzi
chętnie winko do kieszeni wsadzi.
Ciężko pracuje, owieczek pilnuje
i, gdy nikt nie patrzy winko smakuje.
I tak sobie miło spędza cały dzień
aż wszystkie smutki odejdą w cień.
Wieczorem, gdy winka już nie ma
patrzy w niebo i duma...
"Skończyła się na dziś moja przygoda"



Dziękuję za tą piękną różnorodność. Czas na wynik losowania, do którego użyłam generatora liczb losowych:



Nie wiedzieć czemu zrzut ekranu wyszedł mało widoczny, przepraszam. Szczęście uśmiechnęło się do osoby z nr 5, czyli do Miru. Gratuluję serdecznie. Poproszę Cię o adres oraz małą podpowiedź odnośnie Twoich zainteresowań.



Hasło na marzec (zabawa trwa do 31. marca do godziny 0.00):

Czy to czapka krasnoluda,
czy to kitka ruda, 
a może to złuda?

Podpowiedzi: czapka, skrzat, rudy-pomarańczowy, wiewiórka, lis, złuda-halucynacja, iluzja, kitka-ogon (przyjmę też zdjęcia Waszych pupilów). Dopuszczalna luźna interpretacja. Dla jednej osoby przygotuję niespodziankę. Zapraszam do linkowania:

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

46 komentarzy:

  1. Wszystkie prace bardzo mi się podobają. 🙂Życzę Ci zdrówka kochana i siłę.❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace! Podziwiam:)
    Uściski Lenka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są super:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona wszystkimi pracami. Są bardzo piękne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful creations from all the participants. I will be glad to participate in March too. Great theme. Hugs, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są piękne, jednak mi najbardziej spodobał się niebieski sweterek.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są wszystkie prace.
    Jestem też zachwycona różanym tłem na Twoim blogu.
    Dziękuję Madziu za życzenia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już też czekam z ustęsknieniem na wiosnę. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace i śliczne nowe tło bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim gratulacje dla wygranej a Tobie życzę dużo zdrówka bo bez niego nie ma niczego!!
    Galeria lutowa super !! a zadanie co marzec coś się wymyśli, póki co nie zawracam sobie Tym głowy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prace, gratulacje dla zwyciężczyni. A Tobie Lenko zdrówka życzę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace są wspaniałe! Serdecznie gratuluję Miru! Postaram się dołączyć w marcu...mam już nawet pomysł :-)
    Pozdrawiam gorąco i życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, nie spodziewałam się, że luty okaże się tak szczęśliwym miesiącem dla mnie! Dołącz koniecznie, zabawa jest świetna!

      Usuń
  13. Piękne, różnorodne prace :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne prace :) I fajnie, że się ludziom chce bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie będzie łatwo, ale postaram się coś stworzyć. Na razie żaden pomysł mi nie świta.
    Pozsyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie zabawy wciągają i wzmacniają relacje, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Congratulations Mira! Well done Magdalena, it's creating a lot of fun for everyone.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  18. Luty mi uciekł za szybko i się nie wyrobiłam :( Może w Marcu pójdzie mi lepiej. Fajne prace i wierszyk smieszny :) Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj początkiem marca Lenko
    Jak ten czas biegnie.
    Niestety i teraz nie wezmę udziału w zabawie. Jestem artystycznym beztalenciem.
    Pozdrawiam oczekiwaniem na ciepły uśmiech wiosny

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne te prace! Podziwiam wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. A moje zdjęcie się nie zmieściło?

    OdpowiedzUsuń
  22. Przesyłam mnostwo ciepłych myśli i życzenia zdrowia! To jest niesamowite, ze mimo wielu dolegliwości robisz wszystko, żeby poprawić nastrój nam wszystkim!
    Świetne wszystkie prace, najbardziej podoba mi się ta różnorodność! Bardzo mi miło, że zostałam wylosowana, bo jakoś ogólnie szczęścia ani w grach, ani w miłości 😉Zaraz napiszę na maila!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prace przygotowały dziewczyny. Wielkie brawa!
    Twoje hasła są niebanalne i to bardzo mi się podoba!
    Marcowe hasło jest rewelacyjne!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje !! Zespół niespokojnych rąk przynosi wspaniałe efekty...;o)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję zwyciężczyni i zaczynam kombinować, co by tu dorzucić w marcu :)!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie się ogląda tak różne interpretacje :).

    Gratulacje dla Miru :).

    Zaraz będę kombinować nad marcowym zadaniem :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz rację ,,różnorodność prac" i to jest fantastyczne. Też mnie to zachwyciło :) Wiele zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przekrój różnych technik sprawia, że wszystkie prace są piękne i wyjątkowe. Gratuluję Miru. Tobie, kochana, życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie, że jest taka różnorodność prac! A dla Ciebie dużo zdrowia i sił :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prace ładne, a ja manualnie nie za bardzo.
    Pozdrawiam serdecznie🌷😊

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie, szeroka gama interpretacji... brawo dla dziewczyn za kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
  32. http://basiapawlak.blogspot.com/2023/03/kartka.html Marcowa karteczka

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie już też dodane :):
    https://chiriann.blogspot.com/2023/03/marcowa-zabawa-z-niespodzianka-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie prace są obłędne, cudna zakładka do książki <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne wszystkie prace💖 pozdrawiam serdecznie 💖

    OdpowiedzUsuń
  36. Marzec mija mi wyjątkowo szybko. Jak to dobrze, że już wiosna! Przepiękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Marcowe hasło było dla mnie bardziej inspirujące, mam nadzieję że jeszcze przybędzie trochę prac do końca marca! Wciąż jestem ósma i ostatnia, a myślałam że z miesiąca na miesiąc będzie się bawiło coraz więcej osób! Dawajcie kochani, jeszcze cztery dni zostały! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miru w poprzednim miesiącu byłaś piąta, a uczestników było 11. Niespodzianka się szykuje, przepraszam za opóźnienie spowodowane problemami z przesyłką z Empiku. Postaram Ci się to wynagrodzić. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  38. Dziś jest ostatni i już nie mogę dodać zdjęcia.
    Moja mała praca jjest na końcu posta ponieważ jest zbiorczy i kilka zabaw jest w nim wymienionych.
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2023/03/rekodzieo-i-anagramy-3.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Podaję link do zabawy :).
    https://raeszka.blogspot.com/2023/03/z-zamknietymi-oczami-ale-uda-sie.html

    OdpowiedzUsuń