środa, 1 lutego 2023

Zabawa z niespodzianką - podsumowanie stycznia i hasło na luty

 Witajcie kochani.

Czas biegnie zbyt szybko, już mamy luty. Wielu z nas zmaga się z różnymi przeciwnościami, ale mimo to znajdujemy czas na blogi, na czytanie wpisów innych osób i różnego rodzaju aktywność. Bardzo jestem wdzięczna za każdy komentarz i za to, że jesteście, to mnie bardzo podtrzymuje na duchu.

Rozpoczynając w styczniu zabawę z niespodzianką ani nie marzyłam, że aż tyle osób dołączy w pierwszym miesiącu. Bawiło się 16 osób. Pojawiła się różna interpretacja od rękodzieła, przez czarno-białe zdjęcia, obraz cyfrowy, lalki oraz zdjęcia natury. Niezmiernie raduje mnie ta różnorodność. Cieszę się każdym z Was razem i z osobna. Przyznam się, że postawiłam przed Wami niełatwe zadanie, ale wszyscy wywiązali się znakomicie. Jeśli ktoś w poście wstawił więcej zdjęć, do podsumowania zabrałam jedno. Zapraszam do obejrzenia galerii:

1. Miru
































Teraz czas na wyczekiwaną wiadomość. Do przeprowadzenia losowania użyłam generatora liczb losowych.


Tym razem szczęście uśmiechnęło się dla osoby z nr 11, czyli do Beaty.  Beatko gratuluję serdecznie, mam Twój adres, niespodziankę zobowiązuję się przesłać w marcu.



Czas na hasło na luty (zabawa trwa do 28.02.2023 r do godz. 0.00):

Pasterz pije Mamrota,
skończyła się jego robota.

Podpowiedzi: Największy pasterz to Jezus, jak pasterz to i owieczki, Mamrot - wino lub inny alkohol, butelka, kieliszek, dekoracja wielkanocna, lalka/lalki z alkoholem (jest karnawał, jest zabawa), zdjęcie książki. Może ktoś się pokusi o jakąś krótką rymowankę z dowolnym słowem z hasła? Dopuszczam luźną interpretację. Tradycyjnie dla jednej osoby przygotuję niespodziankę. Oto żabka do linkowania:



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

57 komentarzy:

  1. Fajne podsumowanie i całkiem fajne wytyczne na luty. Dzięki za nowe wytyczne i za prowadzenie zabawy!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Beaty.
    A ja mam właśnie świeżo zrobioną kartkę wielkanocną z Dobrym Pasterzem - super!
    Posyłam uściski, Magdalenko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że zdążyłam wziąć udział, a zwyciężczyni gratuluję! Świetne prace były w styczniu, w lutym pewnie będzie podobnie :). Tym razem planuję się bardziej pospieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Beaty. Fajne podsumowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nawet przymierzałam do tego czarnego, ale nie zdążyłam, może teraz? Super zabawa! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne interpretacje powstały. Super zabawa! U mnie owieczek nie brakuje to może zdążę się w tym miesiącu się przyłączyć.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że tyle osób wzięło udział. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, że tyle osób się włączyło. No i jakie różnorodne prace!

    Ja mam jeszcze jedno skojarzenie: jak Mamrot to i serial "Ranczo"! :D
    (paczka poszła dziś)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa różnorodność prac. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała zabawa! Piękne zdjęcia, rękodzieła i prace.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyni. I bawimy się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zabawa:)))gratulacje dla zwyciężczyni:)))ja niestety nie zdążyłam:(((Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetnie, że tyle osób wzięło udział i każdy przedstawił swoją interpretacje na przeróżne sposoby :) Naprawdę piękne prace. Gratulacje dla zwyciężczyni. No i powodzenia wszystkim w kolejnym konkursie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla uczestników i pomysłodawczyni, pierwsza praca skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne pracę!
    Obejrzałam je z przyjemnością,a w oko wpadła mi zakładka od Agaii 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Super się Uczestniczki spisały, gratuluję Beatce.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe prace. Pozytywne jest to, że tyle zdolnych ludzi jest wokół nas. I że znajdują czas na pasje...
    Zostawiam Lenko maila, [ sk18plu@gmail.com ] napisz proszę swój adres, bo gdzieś mi się zapodział, a chcę wysłać świece. Też nieprędko, bo z czasem u mnie bardzo krucho, ale jak obiecam, zawsze dotrzymam słowa...

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały blog! Dodaję do mojej listy i będę zaglądać. Pozdrawiam serdecznie życząc wszystkiego dobrego w nowym roku 2023!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne i różnorodne prace, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla uczestników i pomysłodawczyni. Pierwsza praca od razu wpadła mi w oko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Great submissions! Congratulations to everyone! Well done Magdalena!
    Big hugs,
    x

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zwycięstwa. Pozdrawiam serdecznie 🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful creations from all the participants. Thank you, Lenka, for the new theme, it is great. And be sure that I will join you again, my friend. Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fantastyczne prace :) Świetna zabawa. Gratuluję wszystkim pomysłowości i Tobie bardzo ciekawej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe prace aż się przyjemnie ogląda tak różną tematykę :) łał jak miło i wspaniale już się cieszę :))))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj szumem deszczu Lenko
    Ja, jak wiesz mam dwie lewe ręce do takich rzeczy, Zazdroszczę wszystkim ich talentu. Wszystkie prace zasługują na wyróżnienie.
    Pozdrawiam wspomnieniem porannego białego puchu

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna i różnorodna galeria :).

    Zaskoczyłaś mnie lutową propozycją ale pozytywnie, bo mobilizuje do działania :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje dla Beaty. Piękne prace przygotowały dziewczyny. Pozdrawiam Madziu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekaw podsumowanie. Zdjęcia są naprawdę wspaniałe. Może wezmę udział w zabawie, tylko muszę rozbudzić moje szare komórki i wymyślić coś ciekawego.
    Pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetną zabawę wymyśliłaś, myślę, że z miesiąca na miesiąc coraz więcej osób będzie chciało się z Tobą bawić! ❤️
    Gratulacje dla zwyciężczyni!😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje dla zwyciężczyni!
    Temat zabawy fajny, a interpretacje bardzo ciekawe. I sporo lalek się przewinęło. :)
    Mój styczeń był szalony, więc niestety nie dałam rady ogarnąć wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  32. To piękne, że interpretacje i prace są tak różnorodne. Gratuluję zwyciężczyni!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ach, miałam dodać moje czarno-białe zdjęcie, w końcu zapomniałam w natłoku wydarzeń... :) może na jakąś inną edycję mi się uda

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne te prace, podziwiam wszystkie talenty:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo interesująca zabawa a zaprezentowane prace wspaniałe. Trudno wśród nich wybrać najpiękniejszą. Niewdzięczną robotę wykonał za Ciebie generator liczb losowych.
    Przesyłam Ci moc ciepłych uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna zabawa, gratulacje dla zwycięzcy :) Dużo osób wzięło udział, super :)
    ps. Obserwuje jako Magdalena ;)
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne prace! Wspaniałe podsumowanie! Bardzo ciekawe hasło na Luty. Pomyślę jakby je tu zinterpretować.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaka świetna zabawa i galeria fantastycznych, różnorodnych prac🙂
    Będę obserwować i kibicować !
    Pozdrawiam słonecznie🙂

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten mamrot z Ranczem mi się kojarzy🤫Będę pamiętać o zabawie

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny pomysł na taką zabawę! I tyle różnorodnych ciekawych prac! Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę tu mnóstwo fajnych prac. Gratuluje dziewczynom wszystkim udziału w zabawie. Będę z ciekawością obserwować dalsze etapy zabawy. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne prace :) Podziwiam zawsze tych, co umieją wymyślać takie różne cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ależ dużo pomysłów. Gratulacje Beatko. POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Cały tłum utalentowanych Twórczyń...;o)

    A ze mnie taka niecnota,
    że mam na półce oryginalnego Mamrota !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super prace, gratulacje dla Beaty <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń

  48. Oto moja karteczka http://basiapawlak.blogspot.com/2023/02/prosta-kartka-wielkanocna.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Pozdrawiam Cię kochana najcieplej, życząc zdrówka i uśmiechu💛🤗🌷

    OdpowiedzUsuń
  50. Żabka nie chce mnie "wpuścić" więc zamieszczam tutaj link do mojej interpretacji hasła z zabawy :).
    https://raeszka.blogspot.com/2023/02/jak-ten-czas-leci.html

    OdpowiedzUsuń