niedziela, 31 lipca 2022

Pascha 2022-2023 - lipiec

 Witajcie.

Nie było mnie ponad miesiąc, ale poczułam się jak wywołana do tablicy. Przychodzę dziś ze świeżo zrobioną kartką na zabawę Pascha:





Teraz trochę prywaty -  mamę mam w domu, trochę podleczona, ale pojawiły się inne problemy. Nie udało mi się wiele zdziałać na poczcie e-mail. Dziękuję z całego serca, że mimo wszystko jesteście, trwacie i wspieracie mnie w różny sposób.

Dziękuję dziewczynom za prowadzenie zabawy, bo dzięki nim mój blog jeszcze funkcjonuje.

Kochani zbliża się rocznica założenia bloga, więc tradycyjnie myślę o jakiejś zabawie. 

Ślę moc pozdrowień dla Was. - Lenka

30 komentarzy:

  1. Zrobiłaś bardzo fajną karteczkę :).

    Dużo zdrówka dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka Madziu, fajnie że udało Ci się znaleźć choć chwilkę na swoje pasje. Dorze, że mamusię masz już w domu. Moja mama od dwóch tygodni leży w szpitalu a my wciąż na kwarantannie. Podobno nieszczęścia chodzą parami. Trzymaj się kochana ciepło i zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna tą kartka, bardzo mi się podobają takie tła!
    Mam nadzieję, że będzie coraz lepiej że zdrowiem Twojej mamy❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka. Cały czas mentalnie cię wspieram kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy króliczek. Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna karteczka :) Zdrówka i mocno ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie Madziu że udało Ci sie choć na chwile tu wpaść. Zdrówka życzę dla Ciebie i mamy .
    Karteczka urocza, choć jak wiesz nie przepadam za tymi "świętymi"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo sił Ci życzę Lenko i zdrowia dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana
    Piękne karteczki😊
    Dużo zdrowia dla Ciebie i Mamy, pozdrawiam Was serdecznie🧡🤗🌻

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu duzo zdrowia dla Ciebie i Mamy poczytaj o totalnej biologi oraz louse hay tez fajnie opisuje z czego sie biora choroby. Czasem naprawde dziwne rzeczy wychodza bo sobie tego nie uswiadamiamy że na nasze zdrowie tak wiele rzezcy ma wpływ. Ja kupiłm sobie ksiazke medycyna chińska i tam tez wiele ciekawych rzeczy mozna sie dowiedziec.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, kartka podoba mi się bardzo.
    Pamiętam w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle kartki zrobione z sercem :) Trzymam kciuki, by wszystko się u Ciebie ułożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie Lenko, że pomimo gorszych chwil bawisz się z nami i udało się Tobie bardzo ładną karteczkę zrobić :). Trzymaj się kochana! Dużo zdrówka dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, kartka podoba mi się bardzo.
    Pamiętam w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu w myślach i w modlitwie :) Kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna karteczka. Zdrówka dla Twojej Mamy Lenko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowia, zdrowia, zdrowia dla Ciebie i Mamy - życzę go Wam nieustająco! Karteczka urocza i bardzo optymistyczna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymajcie się! Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. piekna karteczka. Zdrówka dla Ciebie i mamy. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj początkiem sierpnia Lenko
    Jak zawsze jestem, myślę, pamiętam o Was
    Pozdrawiam ciepło i życzę spokojnego, pełnego smaków i zapachów dojrzałego lata

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna karteczka. Dużo zdrowia dla Was 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna, oryginalna kartka, bardzo podoba mi się połączenie motywów. Dużo zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślałam, że zostawiałam tutaj parę słów zachwytu Lenki
    Pozdrawiam czasem spadających gwiazd. Niech spełnią się wszystkie Twoje, te najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jest:)))
      Pozdrawiam sierpniowo życząc wędrowania nie tylko ścieżkami codzienności  

      Usuń
  25. Jak najbardziej wielkanocna kartka :) blog poczeka a mamą musisz się zająć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna kartka. Wszystkiego dobrego i zdrowia dla mamy!

    OdpowiedzUsuń