piątek, 10 września 2021

Tadam




Z dobrych wieści - po alergii ani śladu. Z gorszych - mama po upływie tygodnia drugi raz otarła się o śmierć. Doszła jej kolejna choroba serca, jest bardzo osłabiona. 6 trudnych, decydujących godzin. Adrenalina robi swoje, jakoś to przetrwałam, ale od 3 dni organizm mi strajkuje. Żyję w ciągłym napięciu.

Dziękuję wszystkim za wiele słów wsparcia pod poprzednim postem. Szczególne ukłony dla osób, które zdecydowały się wziąć udział w rozdaniu. Dzięki Wam będę mogła choć trochę poczuć normalności i skupić się na czymś innym. Bardzo mi brakuje blogowego świata, kontaktu z Wami. Tęsknie, ale naprawdę nie mam czasu podążać za nowinkami u Was i z tego powodu bardzo mi przykro. 

Przejdźmy  do meritum, czyli wyników rozdawajki. Losowanie było podobne do ubiegłorocznego. Tym razem los uśmiechnął się do:


2. Ewuni

3. Izuni

Numerki oznaczają rodzaj wylosowanej nagrody.

Gratuluję zwyciężczyniom. Marylko proszę skontaktuj się ze mną, bo nie mam Twojego adresu. 

To jednak nie wszystko - jeśli życie i zdrowie pozwoli - każda osoba, która wzięła udział w zabawie otrzyma ode mnie w przyszłym roku drobny upominek. To takie skromne podziękowanie, że jesteście ze mną. Wszystko jednak będę musiała rozłożyć w czasie. 

Życzę Wam wszelkiego dobra. - Lenka

42 komentarze:

  1. Gratulacje dla zwycięzców, a Ty się trzymaj, Kochana. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dbaj o siebie Lenko ❤️przesyłam dobre myśli

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom. A Tobie I Twojej mamie życzę wszystkiego dobrego i wytrwałości w tych trudnych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana trzymaj się. Życzę Ci bardzo dużo siły oraz zdrówka dla Ciebie i dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom:)))trzymaj się kochana:)))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby Mama jak najszybciej wróciła do zdrowia. Masz rację, potrzeba trochę normalności w tych życiowych doświadczeniach.Gratuluję Dziewczętom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranym. Trzymam kciuki za Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj dojrzałym latem Magdalenko
    No i znowu ominęła mnie niespodzianka:)))
    Ale tak na poważnie.... Trzymaj się i nie poddawaj. Wszystko będzie dobrze. Jestem jak zawsze myślami z Tobą. Dużo zdrowia dla Was obu.
    Pozdrawiam jeszcze ze słonecznego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko
      Stale myślę o i Twojej mamie
      Trzymam kciuki
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Lenko dziękuję Ci za słowa, którymi czasem mnie obdarzasz. Są one jak anioły, które na niteczkach Internetu szybują na moje szumiące, zielone stronki.
      Zawsze przesyłasz mi ciepło i optymizm.
      Pozdrawiam w czasie Aniołów Stróżów. Niech czuwają nad Wami

      Usuń
  9. Wiem o czym piszesz...czuję dokładnie to samo. Życzę Twojej mamie zdrowia! A Tobie wiele sił ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Potrzebujesz dużo siły i wsparcia:-)
    Oby energia blogowa Ci pomogła!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwycięzców a Tobie i mamie życzę dużo siły w pokonywaniu problemów! Trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trudny czas przeżywasz. Niech będzie lepiej!
    Moc serdecznosci.
    I gratulacje dla laureatów :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie było mnie u Ciebie ponieważ z braku czasu i problemów z urzędami także z fachowcami ( po gradobiciu mam uszkodzony dach, więc dużo formalności i załatwiań). Czytałam poniższy post i ze wszystkimi problemami sobie damy rady, ale zdrowie jest najważniejsze. Przesyłam moc uścisków dla Ciebie i Twojej mamie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymaj się Madziu, gratuluje wygrańcom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka miła niespodzianka - ogromnie się cieszę!
    Jednocześnie bardzo mi przykro z powodu choroby Twojej mamusi. Wiem jak to jest bo moja mama jest po trzech operacjach na sercu. Teraz jest stabilna choć musi bardzo o siebie dbać. Wierzę, że i Twojej mamie uda się pokonać chorobę. Serdecznie przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowia dla mamy życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Lenka, bardzo, bardzo się cieszę! To dla mnie taki mały promyczek wywołujący uśmiech i ocieplający serducho. Trzymam kciuki za pomyślność, zdrowie, szczęście dla Ciebie i Mamy. Moc uścisków ślę:))) buziaków też:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Droga Lenko!
    Życzę jak najwięcej dobrych wieści i aby dobro wzięło górę
    nad smutkiem oraz problemami, które odbierają radość życia.
    Dołączam życzenia zdrowia dla Mamy i dla Ciebie.
    Trzymaj się ciepło!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  19. Madziu trzymaj się, na wszystko znajdziesz czas. Teraz skup się na zdrowiu swoim i mamy bo ono jest bezcenne. Powodzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Najgorszy ze wszystkiego jest strach o ukochaną osobę. Życzę siły i zdrowia Mamie, Tobie również. Gratuluję zwycięzcom :-) Uściski <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję dziewczynom wygranej.
    Madziu trzymam kciuki i myślami jestem z Wami. Mam nadzieję że mamie zdrówko dopisze i będziecie jeszcze długo cieszyc się sobą. Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Lenko,jaka miła niespodzianka, że do mnie uśmiechnęło się szczęście :) Bardzo mi przykro że Twoja mama musi walczyć z chorobą ,ale ma Ciebie i Ty stoisz u jej boku, razem pokonacie wszystko !!!
    Wszystkiego dobrego dla Was.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo, dużo zdrowia dla Twojej Mamy i wytchnienia dla Ciebie od ciągłych trosk... Cieszę się, że choć alergia zostawiła Cię w spokoju. Gratuluję zwyciężczyniom, a Ciebie mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, zawsze pamiętam o Tobie i Twojej Mamie w modlitwie.
    Gratuluję zwyciężczyniom.

    OdpowiedzUsuń
  25. zdrówko najważniejsze ...nawet jeśli będą jakieś opużnienia blogowe to każdy rozumie i wybacza...wszystko po kolei trzeba układać jak klocki ...niestety wiele rzeczy w tych naszych układankach nie pasuje do siebie...życzę słońca bo daje kopa i energię ...przyjdą lepsze dni wierzę w to...też mam podobnie jak u ciebie ,,,ale jakoś jest

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje dziewczynom, a Tobie i Twoim bliskim Lenko mnóstwo zdrowia i siły!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję zwyciężczyniom i życzę dużo, dużo zdrowia dla Twojej mamy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje dla zwycięzców! Lenko! Życzę Tobie i mamie dużo zdrowia, oby jak najszybciej problemy zniknęły.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pozdrawiam pięknie kochana na jesienny czas🍂🍁🍀🌺💛🌞😊

    OdpowiedzUsuń
  30. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.
    Thai Boxing Online

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo zdrowia dla Mamy i dla Ciebie. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Życzę zdrowia wszelakiego,
    To są słowa Jantoniego.

    OdpowiedzUsuń
  33. Lenko zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia, obfitych łask od Bożej Dzieciny oraz pomyślności w nadchodzącym nowym roku. Niech te święta będą czasem radości, pokoju i nadziei na lepszy czas.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Halinko i również życzę zdrowych, spokojnych świąt oraz wszelkiego dobra.

      Usuń
  34. Madziu, zasmuciły mnie te wieści. Życzę Ci wewnętrznej siły i mocno dopinguję!

    OdpowiedzUsuń
  35. oj, biedactwo:( bardzo mnie zmartwilas:((( Pomodlę się
    ភ្នាល់បាល់បក

    OdpowiedzUsuń