środa, 29 lipca 2020

Kości zostały rzucone - lipiec

Witajcie kochani.

Stęskniłam się za Wami, ale życie pisze swoje scenariusze i w najbliższym czasie będę rzadziej przed internetem. Dodatkowo jest czas przetworów. Czasem ma się wrażenie jakby doba się skurczyła.

Przychodzę dziś z karteczką na zabawę Ani z Kreatywnej Jacewiczówki




Wylosowałam motyw męski. Bardzo rzadko tworzę typowo męskie prace. Tym razem wymodziłam prostą karteczkę dla myśliwego.



Ściskam Was serdecznie i życzę dobrych dni. - Lenka

33 komentarze:

  1. Śliczna, świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witak kochana, u mnie to samo. Ja również tęsknię, staram się być tu regularnie, ja swoje, a życie swoje... Stworzyłaś naprawdę prześliczną kartkę, bardzo mi się podoba, ma coś w sobie takiego radosnego. Myśliwych nie lubię, ale kartka to co innego, kartka jest wspaniała. :) Pozdrawiam i życzę duuuuuużo dobra. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko :) Poczekamy :D a Ty rób swoje :)
    Facecikowa karteczka bardzo mnie się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalenko, super sobie poradziłaś z męskim tematem.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka , zabawna. Lato to zabiegany czas dla wszystkich. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myśliwy niczym Rumcajs, takiego to mogłabym polubić, byle nie strzelał!

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim ulubionym, zielonym kolorku, boska jest :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna leśna karteczka, uwielbiam takie klimaty. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście, widac mały ruch na większości blogów. Lato nie sprzyja siedzeniu przed komputerem.
    Karteczka odpowiada na wyzwanie doskonale :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza i pomysłowa kartka! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały pomysł jak i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bym rozważył,
    Niech się w życiu darzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje pierwsze skojarzenie to Rumcajs 😁

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Madziu, temat do łatwych nie należy,ale poradziłaś sobie wyśmienicie. Świetna kartka !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała karteczka. Nie mogę się na nią napatrzeć. 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna karteczka w sam raz dla myśliwego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna i pomysłowa karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna karteczka Madziu, taka trochę "bajkowa". Męskie tematy to zawsze trudne wyzwanie ale wspaniale sobie poradziłaś.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka urocza, chociaż nie lubię myśliwych.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Zabawna karteczka:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Myśliwych nie lubię, nie popieram strzelania do zwierząt i nie kojarzę tego z męskością, raczej z... głupotą (sorki, ale mam dom tuż przy lesie i niestety z tematem polowań zetknęłam się nie raz) Podziwiam natomiast staranne wykonanie karteczki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, świetna karteczka! Też nie lubię robić męskich, ale cóż;)
    Pozdrawiam Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna, pomysłowa kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kartka. :)
    Moja doba też jakoś się skurczyła...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa, ładna karteczka😀
    Pozdrawiam najserdeczniej🦋🌼🌞🧡☕🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  26. Madziu meskie karteczki sa trudne ale poradziłaś sobie świetnie. U mnie tez przetworowo. Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna i do tego na wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałaś super pomysł na karteczkę :).

    Przede mną też męska do zrobienia. Na urodziny.
    Z męskimi też mam zawsze kłopot...

    OdpowiedzUsuń