wtorek, 30 czerwca 2020

Kości zostały rzucone - czerwiec

Tak się złożyło, że znów w ostatnim dniu miesiąca pokazuję kartkę zrobioną na zabawę u Ani z Kreatywnej Jacewiczówki.




Tym razem los zadecydował, że użytym elementem jest ramka.


Życie tak się układa, że nie bardzo jak i kiedy mam czytać Wasze blogi. Niedługo będę miała prawie półtora tygodniowe opóźnienie. Oj wstyd się przyznać, ale chyba będzie trzeba w przyszłym tygodniu przeskoczyć zaległe wpisy i zacząć czytać na bieżąco, bo raczej nie sposób nadrobić zaległości. Żal, że coś umknęło...

Dziękuję, że mimo wszystko nadal zaglądacie na mój blog, a w szczególny sposób ślę ukłony w stronę osób, które zostawiają komentarze. Są one motywacją, by blog istniał nadal.

Pozdrawiam Was całym sercem. - Lenka

48 komentarzy:

  1. Magdziu, bardzo ładna, ciekawa kartka.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami są takie okresy, ja też chodź żal straszny nie jestem w stanie dotrzeć do kilkunastu postów. Niektóre dziewczyny są tak produktywne, że codziennie jest post. Tak więc nie przejmuj się. Kartka super, świetnie przedstawiłaś temat ramki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna ta kartka. Czasami trudno znaleźć czas na odwiedzanie innych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem trzeba wybierać Madziu, życie jest zbyt krótkie żeby wszystko ogarnąć.
    Kartka jest prześliczna, klimatyczna i z charakterem - bardzo mi się podoba.
    Trzymaj się kochana ciepło i zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka śliczna Madziu. W życiu różnie się układa i czasami ciężko znaleźć czas na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna jest ta kartka, a co do odwiedzin, to czasem tak bywa, doba ma tylko 24 godziny (dla mnie to jest zdecydowanie tylko ;)) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka!
    Czasem Madziu tak się zdarza, nic na to nie poradzisz.
    Trzymaj się Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna karteczka :-D Lenko, czytaj na bieżąco i tak mnóstwo będzie do czytania :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna kartka :) Ja też mam zaległości. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urokliwa ta kartka. Taka stonowana a jednocześnie pełna życia....

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem dosłownie zakochana w tej karteczce. Jest przepiękna. 😊 ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne dzieło, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też Madziu co jakiś czas musze ominąć kilka wpisów u innych, bo człowiek nie wyrabia. Super karteczka, świetne te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle pokazujesz swój artystyczny talent :) Cóż, ja też nie raz muszę nadrabiać zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tu się wychylę,
    Piękne te motyle.


    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kartka, dzięki rowerowi jednocześnie wakacyjna i sentymentalna. Czas bywa wredny i wiecznie go za mało - może kiedyś znajdzie się czas na nadrabianie, a na razie najważniejsze to iść do przodu! Trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Madziu czasem tak bywa, chyba każda z nas ma taki okres za sobą, Nie się co przejmować tylko patrzeć do przodu. Ma nadzieję, że będzie już tylko lepiej.
    A ta kartka mi się szalenie podoba jest przepiękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ my to rozumiemy, bo czasem mamy to samo :) Są rzeczy ważne i ważniejsze. A kartka świetna. Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała praca... Z czasem już tak jest, niestety nie jest z gumy i się nie rozciąga:))) Nie ma się czym przejmować, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także nie raz mam problem, żeby być na bieżąco z różnymi moimi przyjemnościami, np. z blogowaniem właśnie :)
    Karteczka bardzo udana! Śliczne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybór bogaty
    Są róży kwiaty
    Ito coś duże.
    Udaje różę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lenko, nie przejmuj się zaległościami. Przecież nie chodzi o to aby być w kazdym momencie, i w każdym poście. Ważne, że jesteś :*
    Karteczka piękna!
    Buziaczek :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Lenko kochana niczym się nie przejmuj! A kartka śliczna! Ten rower wygląda jak mój, nawet taki koszyczek mam :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna kartka.
    Nie zawsze można śledzić posty na blogach na bieżąco, a cóż tu dopiero mówić o nadrabianiu zaległości.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam skojarzenie z wakacjami :D Piękna kartka <3

    OdpowiedzUsuń
  26. I enjoyed your blog. I think the card is beautiful.

    Hugs
    Brenda

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobał mi się twój blog. Myślę, że karta jest piękna.

    Uściski
    Brenda

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, przepiękna kartka. Bardzo mi się podoba :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kartka piękna, ja niestety takich kartek nie umiem wykonywać i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kartka przepięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj drugą połową roku Lenko
    Spokojne, moje stonki nie uciekną. Cierpliwie czekają na Ciebie
    Pozdrawiam zapachem lipca

    OdpowiedzUsuń
  32. kartka wygląda sympatycznie, cieszy wzrok :-) Opóźnienia w blogowaniu... Ja już nie zwracam na nie uwagi i ściśle rzecz ujmując, zaglądam już tylko po to, żeby nie stracić całkowicie kontaktu. O pisaniu własnych tekstów na razie przestałam marzyć :-/

    OdpowiedzUsuń
  33. Karteczka bardzo ciekawa. Nigdy bym nie pomyślała,że rzut kostką może być inspiracją. Twórcze pomysły przychodzą w najmniej oczekiwanym momentach.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna karteczka i jak zwykle bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Love it so much. So beautiful

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj tak! Coraz trudniej wygospodarować czas na wszytko...
    Kartka bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń

  37. great post!thank you for your share!Love it!
    black bob wigs luxhairshop

    OdpowiedzUsuń
  38. Trudno wszystko pogodzić, zwłascza latem, kiedy ptzyroda aż woła. Fajnie, że w codzienności znajdujesz czas na pasje. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładna kartka 🌼
    Serdeczności zostawiam 🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna karteczka. Podziwiam talent i kreatywność. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna, pomysłowa praca )

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna praca,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj tak czasem ciężko się ze wszystkim wyrobić. Ale tak to już w życiu jest. A kartka przecudna.

    OdpowiedzUsuń