niedziela, 31 maja 2020

Kości zostały rzucone - maj

W ostatnim dniu maja, rzutem na taśmę, pokazuję zakładkę, którą zrobiłam na zabawę Ani z Kreatywnej Jacewiczówki.


Wypadła następująca liczba oczek:


Według tabeli Ani motywem jest koralik. U mnie są to koraliki przy zakładce (na kolażu pokazane obie strony). 


W dzisiejszych, trudnych czasach, człowiek chciałby się zrobić lekki jak piórko i unieść ponad to wszystko... 

Mam nadzieję, że jesteście zdrowi. Życzę tylko dobrych dni. - Lenka

35 komentarzy:

  1. Wow ! Cudna !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe zakładki :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna zakładka!! Z takim piórkiem to jeszcze nie widziałam! Super wyszło :). Buziaki Lenko i dla Ciebie również dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka! Piórko nadaje jej lekkości. Rzeczywiście, czasem człowiek chciałby być piórkiem, nawet puchem, byle nie marnym;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna zakładka:-)
    Bądź więc lekka jak piórko, miej kolorowe sny i zdrowia moc!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne i bardzo delikatne zakładki, Magdalenko.
    Posyłam dobre myśli i modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładeczka inna, niż wszystkie- ciekawa:)
    Pozdrawiam cieplutko, życząc miłych czerwcowych dni, pełnych słońca i uśmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna jest ta zakładka, prezentuje się cudnie. Pozdrawiam, miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakładki. Pomysłowe i wyjątkowe. Pozdrawiam cieplutko 🌷🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne ta zakładka, uwielbiam motyw piórka a na zakładkę pasuje idealnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, delikatne a zarazem zjawiskowe zakładki.
    U nas spokojnie, nie ma w okolicy zachorowań, choc ja juz od jakiegos czasu podziębiona jestem. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że z obu stron jest trochę inne piórko :-) Urocza zakładka :-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowa zakładka! Bardzo fajna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z takimi zakładkami, od razu milej się czyta. 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, spokojne kolorki i motywy, świetna praca. Lekkości na duszy i dużo, dużo zdrówka. Buziaczki 😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowość zabaw i późniejsze je realizacje ogromnie mnie zachwycają. Jestem pełna podziwu do pomysłowości i twórczego myślenia :) Pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne :)
    Lenko mogę prosić o adres mam znajdy lalunie wyślę ci:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna ta zakładka, jesteście zdolne, możecie się bawić, nie to co ja...tylko mogę popatrzeć i podziwiać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, jak wszystko co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niebanalny pomysł i taki symboliczny - bardzo mi się ta zakładka podoba! Czasem mniej znaczy więcej:) Uściski Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo oryginalny pomysł :) piekne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna zakładka! Najchętniej używałabym jej do książek o zwierzętach, byłaby idealna :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Te zakładki są piękne! Lubię takie własnoręcznie robione rzeczy, mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo urokliwe zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna zakładka:)
    Zdrowia i dla Ciebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Madziu fajne zakładki, takie bardzo delikatne i lekkie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lenko, cudna delikatna i bardzo ulotna zakładka❤️

    OdpowiedzUsuń