czwartek, 12 marca 2020

Niestraszna korona

Dziś o koronie, która nie przeraża, nie uwiera, a wręcz raduje serce.

Pod koniec stycznia Hubka - Ewunia przyznałam mi tytuł królowej VIPów w ubiegłorocznej zabawie karteczkowej.


Ten zaszczytny tytuł cieszy tym bardziej, że pierwszy raz w życiu mam okazję bycia królową.
Nawet nie byłam królewną na balach przebierańców w okresie przedszkolno-szkolnym.

Oprócz tytułu dostałam od Szefowej paczkę wspaniałości, w której królowała zrobiona przez nią kartka. Ewunia cudnie koloruje, a zdjęcie nie jest w stanie oddać uroku. W przesyłce znalazłam też śliczne przydasie, które są doskonałą zachętą do tworzenia oraz czekoladkę - rozkosz dla podniebienia.


Ewuniu jeszcze raz z całego serca dziękuję.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dużo zdrowia dla Was i Waszych bliskich. - Lenka

34 komentarze:

  1. Jaki zaszczytny tytuł! Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Madziu! Na szczęście tej korony nie trzeba się bać;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Madziu, cieszę się razem z Tobą. Wspaniały prezent dostałaś!
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała królewska nominacja!!! A niespodzianka świetna!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdalenko, serdecznie gratuluję.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lenko! Na tytuł sama zasłużyłaś!! A prezencik skromny, nie ma co pokazywać.Natomiast wstyd mi za brak czekoladownika, bo ostatnio tak się z nimi rozkręciłam, że aż mi głupio, że taką samą czekolade posłałam... :-( Musimy kiedyś nadrobić:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, wielkie gratulacje, wspaniałe wyróżnienie trafiło do Ciebie, zasłużenie. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Lenka. Świetne podarunki od Hubci:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!!
    Prezent jest super:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Vivat Królowa Nasza! Gratulacje Lenko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ! Sto lat dla Królowej !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, taka korona to powód do dumy i radości!

    OdpowiedzUsuń
  13. I tylko takich "koronek" Ci życzę...;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję wspaniałego tytułu i takiej pięknej nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje Madziu, noś dumnie tę "koronę", prezent świetny od Ewuni dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie gratuluję tak zacnego tytuł. 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje Madziu, wspaniały prezencik dostałaś w nagrode :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje:-))) Jak to mówią Królowa jest tylko jedna:-))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zdobycia korony . Wspaniała nagroda. Miłego weekendu 💖💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje Lenko, piękne prezenty.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje:))))ja na balu w przedszkolu byłam śnieżynką,czyli takim paziem,nie księżniczką:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję,pięknego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję tytułu:)
    Pozdrawiam cieplutko, zdrówka życzę, pogody ducha, uśmiechu, spokoju na kolejne marcowe dni:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję pięknego tytułu i nagród.
    Tak miło czytać o czymś przyjemnym.
    Pozdrawiam wiosennie.:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję zaszczytnego tytułu i bardzo przydatnej nagrody :). Każda dobra wiadomość jest na wagę złota :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję. Zasługujesz na ten tytuł Lenko
    Pozdrawiam uśmiechem fiołków z mojego ogrodu

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję korony, to wspaniałe wyróżnienie. Ściskam serdecznie i życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała wiadomość, gratuluję królowo.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję zaszczytnego miana i nagrody :-)

    OdpowiedzUsuń