poniedziałek, 16 września 2019

Wyniki rozdawajki

Witam serdecznie.

Przychodzę dziś podziękować za liczne życzenia płynące z Waszej strony i okazaną serdeczność.
Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie ilość osób biorących udział w zabawie. Przyznam się, że wstawiając post, miałam obawy czy ktokolwiek zechce tajemniczą kwiatową skrzyneczkę.

Spisałam dane na karteczki, wrzuciłam do miseczki, a w roli maszyn losującej wystąpiła moja mama (jak by co - nie będzie na mnie). Były dwa oddzielne losowania, ale zgubił mnie pośpiech i nie zrobiłam zdjęcia z pierwszego losowania. Tak prezentowały się losy na rozdanie ze skrzyneczką kwiatową:


Szczęście uśmiechnęło się do:



Izabela wygrała księżycową skrzyneczkę, a druga skrzyneczka powędruje do Andrzeja. Gratuluję serdecznie.

Poproszę o adresy do wysyłki paczuszek. Przesyłki wyślę prawdopodobnie w październiku, bo chcę dokupić kilka drobiazgów.

Raz jeszcze dziękuję wszystkim za zabawę, za dobre słowa, za to, że jesteście... - Lenka

44 komentarze:

  1. Gratuluję ! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pomysłu na zabawę Lenko oraz gratulacje dla zwycięzców! :) Pozdrawiam Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) dziękuję za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wygranych :) dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwycięzców.Dziękuję Lenko za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla szczęśliwej pary :)
    Dziękuję Madziu za fajną zabawę i przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hurra, szczęście się do mnie uśmiechnęło. Dziękuję za super zabawę.Adres już wysyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwycięzcom.
    Ściskam Lenka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję, a Tobie kochana dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla szczęściarzy zwycięzców :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla szczęściarzy !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post, Thanks for sharing,
    I'm following you! X.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięzcom.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje zwycięzcą! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie brałam udziału, ale gratuluję wylosowanym🤗
    Pozdrawiam najserdeczniej na kolejne miłe dni 🌻❤️☕🙋

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwycięzców :)) Lenko, dziękuję za zabawę!:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawa dla zwycięzców! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zwycięzcom
    Jak zwykle się spóźniłam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla Zwycięzców:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla zwycięzców!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Upominki zawsze są miłe.....tylko pozazdrościć tak świetnych niespodzianek pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  23. Dwa dni temu rozmyślałam z żalem. o tym, jak zmienił się blogger, że zniknęły z niego candy i inne zabawy, a tymczasem okazuje się, że po prostu nie bywam we właściwych miejscach ☺ Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie biorę udziału w żadnych zabawach, ale gratuluję tym, którym się poszczęściło.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję zwycięzcom, nagrody przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje dla zwycięzców! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje dla nowych właścicieli tych pięknych skrzynek!

    OdpowiedzUsuń